![Перший радянський легковик із несучим кузовом ”Победа” ГАЗ-20 їде в колоні ретро-автомобілів. Це рідкісна версія з відкидним дахом, випущена 1950 року. За нею — найстаріший учасник параду ”Мерседес-Бенц w170” 1930-х. Має дерев’яний каркас](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/710/710159_1_w_300.jpg?v=0)
77 машин взяли участь у параді ретротехніки в Києві. Серед них — автомобілі, автобуси, тролейбуси, мотоцикли і трамвай.
Сформували колону поблизу метро Шулявська. Рушили в центр за "Волгою" для супроводу літаків в аеропортах. На ній установлена жовтогаряча мигалка. Це авто — з Державного музею авіації.
Біля універмагу "Україна" звернули на Бульварно-Кудрявську. Туди під'їхав дореволюційний трамвай з однією фарою. Такий працював у столиці з 1892‑го. За ним колона рушила до місця збору. Там влаштували виставку старовинних машин.
— Такий парад відбувається в Києві вперше. Хочемо зробити його щорічним. Проводити між нашими весняним і осіннім фестивалями старовинної техніки "Олд кар ленд", — розповідає один із організаторів заходу 47-річний Вадим Навроцький. — Відбирали не більше двох однакових машин, щоб колона була різноманітна.
Найстаріший автомобіль параду — "Мерседес-Бенц w170" 1930-х років. Його кузов мав дерев'яний каркас, який із часом псувався. Тому збереглося небагато таких машин. Вперше у заході взяла участь рідкісна "Шкода-100" 1975 року в оригінальному стані. В Києві ця модель з'явилася два тижні тому. У ній двигун розташований ззаду і багажник — спереду.
Попереду автобусів їхав ЛАЗ-695Б 1961 року.
— Такий в Україні зберігся лише один. Решту порізали на брухт. Я придбав його й переобладнав у кав'ярню. Він у мене викликає приємні спогади дитинства, — каже Вадим Навроцький.
Найстаріший автобус параду — ЗІС-155. Такий працював у столиці у 1950-х. Його відреставрувало підприємство Київпастранс.
Коментарі