пʼятниця, 19 жовтня 2012 07:45

Варто ставити штамповані диски на колеса

Василь Паращук зі столичного Святошинського району працює таксистом. За 16 років поміняв чотири легковики. Радить, яку комплектацію машини обрати міським водіям.

— Я таксував на "ладі-дев'ятці", "ЗАЗ Сенс" і "Чері Амулет". Минулого літа взяв "ЗАЗ Віда" за 94 тисячі гривень у середній комплектації. Повна — на 20 тисяч дорожча, — розповідає Василь Паращук, 51 рік. — "Амулет" був у повній комплектації, але на практиці потрібні лише кілька опцій. Тепер я вибирав машину із такими опціями, якими точно користуватимуся.

Перераховує обладнання, необхідне для поїздок містом.

Бічні дзеркала з електричним підігрівом

— Під час дощу такі не пріють, узимку не вкриваються кригою, — пояснює таксист. — Коли їздив "ладою" та "сенсом", доводилося відчиняти вікна й протирати дзеркала вручну. А в "амулеті" був підігрів. Дзеркала завжди прозорі й чисті. Повна комплектація передбачає електропривід. Але то зайве. Я налаштовую дзеркала раз на півроку.

Кондиціонер

Потрібен улітку, особливо на випадок простоювання в заторах.

Штамповані колісні диски

Такі добре піддаються рихтуванню.

— Я проводжу за кермом по 14-15 годин на добу. Не буває дня, щоб не вскочив колесом в яму. Звичайний штампований диск можна порихтувати за 80 гривень. Потім причепив ковпак і подряпин не видно. А от легкосплавні диски ремонтувати важче. Половину взагалі не полагодиш. Подряпини не замаскуєш. Мій знайомий "убив" легкосплавний диск на своїй "кіа". Такого самого не знайшов. Нові продають тільки комплектом, по чотири штуки. Він купив уживаний.

Підсилювач керма

Набагато полегшує кермування.

Підігрів сидінь

— Комплектацію "ЗАЗ Віда" я обирав із підігрівом. Узимку машина так вистигає за ніч, що тіло починає тремтіти, як сідаєш. Треба, щоб підігрівач мав автоматичне відключення через 7-10 хвилин. Я не раз забував його відключити в попередній машині, "амулеті". Розігрітий виходив на мороз. Потім поперек хапало, не міг розігнутися.

Електричні склопідйомники

Варто купувати машину з ними на передніх дверях або ставити їх тільки туди. Пасажири задніх сидінь рідко ними користуються.

Протитуманні фари

Стануть у пригоді лише водіям, які часто виїздять за місто.

Іммобілайзер

Пристрій блокує електросистему на випадок викрадення авто, якщо зламають сигналізацію.

— Чого точно не треба, так це парктроніка. Може, він і полегшить життя водіям-початківцям. У мене в "амулеті" він стояв. Та все одно двічі вдарився бампером об стовп. Парктронік його не побачив.

Датчики дощу заважають

28-річний Олексій Климов зі Сміли Черкаської області півроку тому придбав "Рено Сандеро" за 97 тис. грн. До цього їздив на батьковому "Ауді А4" у повній комплектації 2006 року випуску. Використовував лише третину зі всіх опцій.

— Блютуз мені не знадобився, бо в мене простенький мобільник "нокія", без блютузу. Датчики дощу заважають. Якось я проїжджав під мостом. Звідти капнула вода. Датчик вирішив, що пішов дощ, і увімкнув двірники. Сухе скло вони подряпали піском.

— Є круїз-контроль. Я ним користувався тричі, коли їздив в Одесу. У місті така функція непотрібна, бо на кожному світлофорі треба пригальмувати.

Технічні можливості магнітол, які встановлюють на заводах, зазвичай відстають на кілька років, вважає член Клубу любителів "Шевроле Лачетті" Олексій Цибульський, 34 роки.

— Нові машини із магнітолою, яка читає флешки, коштують на 10-20 тисяч гривень дорожче за ту ж модель у базовій комплектації. На базарі сучасну магнітолу можна взяти за 500 гривень.

 

Зараз ви читаєте новину «Варто ставити штамповані диски на колеса». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

4

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути