Культові супермоделі Джіджі Хадід, Ірина Шейк і Джоан Смоллс знялись в іронічній рекламній кампанії бренду Moschino сезону осінь/зима.
Креативний директор будинку моди Moschino Джеремі Скотт продемонстрував почуття гумору та створив інтерпретацію мильних опер 1980-х.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стали відомі подробиці розриву Ірини Шейк і Бредлі Купера
Перед камерою фотографа Стівена Мейзела супермоделі гаряче сперечаються одна з одною та навіть б'ються. Дівчата постали в образах розкішних багатих панянок із пишними зачісками та яскравим макіяжем.
Наряди моделей досить чудернацькі - довгі пухнасті шуби, золоті короткі топи, сукні в паєтках і стразах, масивні аксесуари.
Нещодавно американська супермодель Джіджі Хадід позувала в білизні для обкладинки мексиканського Vogue.
Коментарі