Ведучий Олександр Педан знімає кумедні ролики про стосунки батьків із підлітками. Створює відео разом з донькою Валерією.
"Коли мені порадили піти в TikTok, відмовив, бо занадто старий для цього. Запропонував вести Валерії, бо разом не так страшно. Та й це мережа, у якій донька як риба в воді. Вона була ще в першій версії, яка називалася Musically, і з самого дитинства вже монтувала відео, знімала всякі ліпсінги (відео, в якому людина під музику вдає, що співає. – Gazeta.ua). Донька молодша й розуміється на трендах. Ми знімаємо відео про стосунки батьків і дітей. Там багато гумору та життєвих ситуацій, які близькі людям", - розповів Педан.
Мікроблогер в Instagram з аудиторією від 20 до 100 тис. підписників може заробляти приблизно від $30 до $400 за 1 рекламний пост. У TikTok ціни на рекламу в межах від 250 грн до 27 тис. грн. Це залежить від кількості підписників та якості контенту. Підписників у ведучого Improv Live Show на "Новому каналі" налічується вже понад 460 тис.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українська співачка дебютувала в ролі діджейки
"Найголовніше для мене, що це можливість побути з донькою разом, зрозуміти новомодні речі. Це ще й лайфхак, як стати ближчим до дитини та знайти спільну мову з підлітком. Ідеї відео здебільшого доньки, але далі ми обговорюємо та вирішуємо, що знімати. Валерія відповідає і за зйомку, і за монтаж, і навіть за час виходу. Це спроба 1-го її свідомого бізнесу. Звісно, прибуток ми теж ділимо порівну", - додав чоловік.
Ведучий Олександр Педан розповів, як проведе День закоханих. Він разом з дружиною Інною щороку відзначає це свято у полі.
Коментарі