Ексклюзиви
четвер, 03 червня 2010 18:57

"У довідковій довго не беруть слухавку"

"Тепер у черкаській довідковій службі "109" оператори слухавку беруть не відразу, як було раніше. Часто на це йде від 1 до 2 хвилин. Складається враження, що на нас — споживачах — заробляють гроші. Адже ми платимо за телефон похвилинно", — обурюється Андрій Іванович із Черкас.

Два роки тому в Черкаській філії товариства "Укртелеком" встановили нове цифрове обладнання.

— Це відразу дозволило відповідати зі 100 дзвінків на 92. Хто з операторів звільнився, той і бере слухавку. Але проблема в тому, що через кризу 30 відсотків працівників довелося скоротити. Із 39 операторів залишилося 24. Якщо хтось думає, що ми заробляємо на хвилинах гроші, то помиляється, бо це копійки. Скарг від жителів щодо затримки відповіді оператора до нас не надходило.

Зараз ви читаєте новину «"У довідковій довго не беруть слухавку"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути