Рекламне агентство в Норвегії зняло відео про необхідність створення будинків сімейного типу, а також для популяції усиновлення неповнолітніх. За сім днів ролик у Facebook переглянуло більше 200 млн користувачів. Це в 40 разів більше, ніж населення самої Норвегії, де проживає 5,3 млн людей.
У ролику показаний один сюжет зі шкільного життя і відео має назву The Lunchbox (коробка для шкільних сніданків), пише Leo Burnett
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Діти-сироти розплакалися від щастя після новини Міккі Мауса
"Для ресурсу, де лише 10 відсотків людей дивляться відео зі звуком, нам було важливо зробити розповідь прямою і теплою, не покладаючись на діалог чи складні повідомлення", - повідомив копірайтер Бендик Ромсад із креативного агентства.
Американський морський піхотинець Джошуа Ньювілл і його подруга, капрал авіації Емілі Ліхан, вирішили узаконити свої стосунки. Емілі підготувала особливу промову для Гейджа - сина Ньювілла від першого шлюбу, чим зворушила батька і сина до сліз.
Коментарі