Ексклюзиви
середа, 08 лютого 2012 07:15

"Аеропорт "Шереметьєво" під час Олімпіади-80 не мав таких навантажень. А ми готові"

— За 20 років Україна не побудувала жодного аеропорту. Зараз побудовано чотири. До Євро-2012 будуть готові за три місяці. Головні ворота — "Бориспіль", термінал "D" — здадуть в експлуатацію у квітні. Львівський аеропорт наприкінці березня зможе приймати пасажирів. Літаки у них зможуть сідати в будь-яку погоду, — говорить віце-прем'єр-міністр, міністр інфраструктури Борис Колесніков. Відомство підбило підсумки роботи 2011 року.

Харківський і донецький аеропорти готові, каже Колесніков. У всіх аеропортах продаватимуть національну валюту — гривню, щоб у вболівальників не виникало проблем при обміні грошей. Приплив гостей до України очікується значний.

— Тільки на один матч між Англією та Францією у Донецьку подано 26 тисяч заявок від англійських уболівальників. 11 тисяч — від французів. Тобто очікуємо пікового навантаження. До слова, навіть аеропорт "Шереметьєво" під час Олімпіади-80 не мав таких навантажень. А ми готові.

Віце-прем'єр-міністр додає, щороку пасажирів, які обирають авіаційний транспорт для подорожей, дедалі більшає. Пасажиропотоки через аеропорти країни за рік зросли майже на 22% — до 12,5 млн осіб.

На зростання обсягів перевезень, за словами Бориса Колеснікова, вплинули введення в експлуатацію в аеропортах напередодні Євро-2012 нових об'єктів і реконструкція тих, що оснащені сучасним обладнанням. А також — розширення маршрутної мережі українських авіакомпаній, збільшення інтенсивності польотів на вже існуючих напрямках.

Кажучи про підготовку до фінальної частини футбольного чемпіонату, віце-прем'єр зазначає, що українські стадіони повністю готові до проведення матчів:

— На деяких з них — у столиці та Львові — провели тестові матчі. Харківський стадіон є прикладом спільної роботи держави та бізнесу. Усунули всі недоліки і на національному спортивному комплексі "Олімпійський". Немає речей, які недороблені. Тепер весь персонал та команда, яка працює на "Олімпійському", готові і до чемпіонату Європи, і до матчів національної збірної, київського "Динамо", а також концертних заходів, які відбуватимуться після Євро-2012.

Гостям футбольного чемпіонату вистачить місць у готелях, кажуть у Мінінфраструктури.

— Законтрактовано 53 тисячі номерів у готелях та інших місцях розміщення. А це практично 90 відсотків рекомендованого числа, — говорить Борис Колесніков. — Максимальна потреба у готельних номерах вимірюється місткістю стадіону. Але треба також враховувати, що на матчах побувають 20-25 відсотків українців. Тому цю кількість варто відняти. Якщо ми досягнемо 60 тисяч місць розміщення, можна сказати, що країна на 100 відсотків виконала рекомендації УЄФА.

Торік зафіксували загальне зростання обсягів вантажоперевезень усіма видами транспорту на 9,2%, зазначає Борис Колесніков:

— Вітчизняні авіакомпанії перевезли 100 тисяч тонн вантажів, майже на 5 відсотків більше, ніж 2010-го. Ефективне використання рухомого складу та покращення економічної ситуації в країні дозволили збільшити обсяги вантажоперевезень і залізничним транспортом з 433 мільйонів тонн 2010-го до 468 мільйонів тонн. За номенклатурою вантажів упродовж року найбільше перевезли кам'яного вугілля, залізної та марганцевої руд, мінбудматеріалів, чорних металів, нафти та нафтопродуктів, хімічних і мінеральних добрив, зерна та зернопродуктів. Автомобільним транспортом перевезли на 20 мільйонів тонн вантажів більше. Загалом — 178 мільйонів тонн.

Міністерство інфраструктури також збільшило на 20,8% потік транзиту до вітчизняних морських торговельних портів — до 39,9 млн т.

— Для залучення транзитного вантажопотоку реалізовано максимально гнучку тарифну політику, — пояснює Борис Колесніков. — Завдяки наданню транзитерам тарифних преференцій — знижок від 18 до 50 відсотків на ставки плати за виконання навантажувально-розвантажувальних робіт з транзитними вантажами — вдалося зберегти існуючі та залучити додаткові вантажопотоки.

Збільшення обсягів перевезень призвело до зростання заробітних плат. Найвищу середньомісячну зарплату отримують в авіаційній галузі — 8496 грн. Працівникам морського та річкового транспорту платять у середньому 4504 грн, а залізничникам — 2957 грн. На чверть більше ніж 2010-го отримують автомобілісти.

— Зростання заробітної плати на автомобільних підприємствах до 2248 гривень обумовлене активним укрупненням перевізників і виведенням нелегалів з ринку, — каже віце-прем'єр-міністр. — Як результат, приватні підприємці почали виводити свій бізнес із "тіні" та працювати в легальному руслі, здійснюючи офіційне оформлення своїх працівників.

Зараз ви читаєте новину «"Аеропорт "Шереметьєво" під час Олімпіади-80 не мав таких навантажень. А ми готові"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути