Перший за останні 15 років новий приміський дизель-поїзд вітчизняного виробництва (ПАТ "Луганськтепловоз") сьогодні відправився у перший рейс з Івано-Франківська до Чернівців.
До цього близько місяця він проходив випробування, а від сьогодні курсуватиме коліями Буковини, Тернопільщини та Франківщини (за напрямками Коломия — Чернівці, Коломия — Городенка, Коломия — Ворохта, Коломия — Заліщики та Коломия — Делятин).
Новий приміський дизель-поїзд складається з трьох вагонів – два моторних і один причепний. У вагонах обладнано сучасну систему вентиляції повітря та обігріву салону, передбачено біотуалет.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Поїзди Hyundai не перевозитимуть українців під час новорічних свят
В новому дизель-потязі використано сучасні вузли та агрегати, зокрема німецьку дизель-генераторну установку, асинхронні тягові двигуни, безщітковий синхронний тяговий генератор тощо. Бокові стінки, настил та дах - з нержавіючої сталі, повністю закритий перехідний майданчик між вагонами.
Збільшено кабіну машиністів, а увесь поїзд обладнано камерами зовнішнього спостереження, щоб машиніст міг контролювати посадку-висадку пасажирів. Пульт керування обладнано дисплеєм мікропроцесорної системи.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Залізничники знову ідуть пікетувати Кабмін
Вартість такого дизель-поїзда — 41 мільйон гривень. У ньому можуть подорожувати одночасно 336 пасажирів, а швидкість потяга – 130 км/год. З часом нові дизель-поїзди замінять старі, що відпрацювали свій технічний термін.
Щоб посприяти подальшому оновленню рухомого складу Львівської залізниці, голови Івано-Франківської та Чернівецької облдержадміністрацій висловили наміри звернутися з пропозиціями до Кабінету Міністрів про виділення у 2013 році на ці потреби 388 млн. грн.
Коментарі
28