В Америці системи громадського транспорту по суті немає. Особливо це відчутно у Вашингтоні, де метро не розвинене і ненадійне.
Про це Gazeta.ua розповів Юрій Янковський. Він 25 років живе у місті Рестон штату Вірджинія. Щодня їздить на роботу у Вашингтон, що за 30 км від дому.
"У Вашингтоні метро не розвинуте. За всі роки, лише зараз до нашого дому почали підводити лінію метро. Та ще й до нього треба чимось добратися. По-друге метро дороге. Одна поїздка обходиться у 5 доларів. Взагалі у нас побутує думка, що метро – то для багатих. Я ним майже не користуюся", - розповідає Юрій Янковський. Працює інженером.
У час-пік – вранці та увечері метро дорожчає. Так роблять аби зменшити завантаженість.
Після 3 місяців роботи з колегою купили на двох "Chevrolet" 1980-го року випуску. Ним почали їздити а роботу.
"Купили машину за 150 доларів. Домовилось одразу: будемо на ній їздити доти, доки вона не розпадеться. Та за півроку купили собі по "Toyota". В Америці без машини практично не реально знайти роботу чи працювати. Там авто – давно не розкіш, а спосіб пересування. До того ж пальне відносно не дороге", - каже Юрій Янковський.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні побудують першу платну дорогу
Чоловік користується платною дорогою. Вона коштує від $3 до $30.
"Поїздка до роботи щодня обходиться в 7 доларів. Саме стільки витрачаю на платну дорогу в обидва боки, на якій гарантують швидкий проїзд. Завдяки їй економлю часі удвічі. Якби добирався автобусом, то б їхав цілих півтори години. Біля роботи лишаю машину на парковці. Це ще плюс 7 доларів. Якщо заїжджаю на паркінг – то ще доплачую 2 долари", - додає Юрій Янковський.
В Америці люди не намагаються показати свій соціальний чи матеріальний статус. Бізнесмени одягаються на рівні з людьми невеликого достатку. Їх дуже важко відрізнити за зовнішнім виглядом.
Якщо людина має триповерховий будинок і скажімо три автомобілі, це означає, що вона над цим дуже багато працювала. В інших це викликає лише повагу.
Коментарі