Цьогоріч до розпродажів "Чорної п'ятниці" долучилися практично всі мережі в Україні.
Про це розповів Gazeta.ua директор асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.
"Торік продуктові мережі теж пропонували великі знижки. Це було незвично для українців. Можна було дешево купити все необхідне для новорічного столу", - говорить Дорошенко.
Тенденція до штучного завищення цін перед розпородажами і формальних знижок в Україні поступово зникає. У середньому ціни знижують на 20-40%. Знижку 70 % можна побачити на товари, що погано продаються.
"Раніше говорили про те, що великі знижки — це лише маркетинговий хід. Цього року можна спостерігати тенденцію реальних знижок. Власниками багатьох торгових центрів є іноземні компанії, які декілька разів на рік традиційно проводять розпродажі. Також цього року у багатьох рітейлерів продажі невеликі. Тому розпродаж для них — це можливість хоча б у кінці року повернути власні гроші", - коментує Олексій Дорошенко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Які продукти подорожчають перед Новим роком
Торгові мережі прагнуть зробити фінансовий запас перед новорічними канікулами. Бо у січні-лютому людей у магазинах практично не має. Торгівля пожвавлюється тільки у березні.
"Сьогодні спостерігається тенденція переходу магазинів не на фіксовану орендну плату. Вони платять відсоток із продажів. Торговим центрам вигідно влаштовувати розпродажі, щоб заохочувати якомога більше клієнтів. Із кожним роком "Чорна п'ятниця" в Україні ставатиме популярнішою", - додав директор асоціації постачальників торговельних мереж.
24 листопада 2017 року - "Чорна п'ятниця" в Україні. Розпродаж триватиме протягом 3 діб - до 26 листопада включно. Деякі магазини проводитимуть розпродажі протягом 1-2 тижнів.
Коментарі