Компанія Ferrexpo з 2015 року неодноразово зверталася до Міністерства інфраструктури України, керівництва Укрзалізниці, Комісії Міністерства інфраструктури України з відбору учасників експериментального проекту та інших відповідальних органів з проханням дозволити їй використовувати власний рухомий склад в рамках експерименту щодо допуску приватної тяги на залізниці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Укрзалізниці показали новий договір на перевезення вантажів
Такий крок дасть можливість вирішити кризову ситуацію в сфері залізничних перевезень, яка циклічно виникає в УЗ з об'єктивних причин і не дає можливості вчасно задовольнити в повному обсязі потреби перевізників щодо обсягів і якості вантажних перевезень. Також це повністю відповідає лібералізаційна стандартам на ринках США і країн Європейського союзу, які ми поділяємо.
Феррекспо є найбільшим індивідуальним перевізником вантажів серед клієнтів Укрзалізниці. Основною метою участі компанії в пілотному проекті є своєчасна доставка вантажів і виконання умов контрактів з першокласними клієнтами. З 2017 роки її фахівці були активними учасниками переговорного процесу з відповідальними міністерствами та іншими органами щодо підготовки транспортування вантажів власним рухомим складом і порядку реалізації цього експериментального проекту. Це дозволить поліпшити ефективність вантажоперевезень і оптимізувати вартість матеріалів, запчастин і закупівлі палива.
В результаті даної роботи Ferrexpo направила в Міністерство інфраструктури України та Комісію Міністерства інфраструктури України з відбору учасників експериментального проекту заявку на участь в пілотному проекті використання власного рухомого складу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ferrexpo інвестувала в українські активи понад 5,8 млрд грн
Одним з найважливіших питань підготовки участі у вище зазначеному пілотному проекті був вибір типу (моделі) рухомого складу і наші експерти визначили варіанти відповідних одиниць, які підпадають під вимоги Правил технічної експлуатації (ПТЕ) Укрзалізниці.
Не менш важливим моментом є безпека перевезень. На період пілотного проекту приватні перевізники зобов'язані виконувати вимоги тих же нормативних документів, що і АТ "Укрзалізниця". Компанія Ferrexpo розуміє надзвичайну важливість питання безпеки, готова виконувати вимоги всіх відповідних нормативних документів в період дії експериментального проекту і надалі після вступу в дію законопроекту про залізничний транспорт України, прийняття та імплементація якого є надзвичайно важними для галузі інфраструктури.
Ferrexpo за підсумками квітня 2020 року виробила 1,06 млн т залізорудних окатишів з власної руди. Це рекордний виробничий показник компанії за всю історію її існування. І на 12% більше, ніж виробництво у квітні минулого року.
Коментарі