Мережі магазинів дешевого взуття закривають свої точки в Україні.
Centro і Plato йдуть з українського ринку, пише Ліга.net.
Магазини російської мережі Centro мали зачинитися в Україні до 1 серпня. Однак мережа ще не розплатилася з усіма партнерами і закриття затягнули. 2013 року мережа мала 120 торгових точок, а на початку нинішнього року - близько сотні. Схожа польська мережа за кілька років не змогла вийти на київський ринок. Зараз вона налічує 6 магазинів в Західній Україні.
Проблеми російських мереж Centro і Plato пов'язують із проблемами мережі в Росії. Борги оцінюють у 440 тис. дол. Один із засновників бізнесу Сергій Ломакін виїхав з Росії. В Україні на ринку дешевого взуття останнім часом помітно зросла конкуренція. Кризу найбільше відчули покупці найдешевшого сегменту продукції, зокрема, взуття.
"Всі оператори пропонують найдешевший товар. Звідси зростання конкуренції", – говорить співвласник компанії Zeebra Дмитро Єрмоленко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці купують менше речей і більше витрачають на дозвілля
Раніше Gazeta.ua повідомляла, що турецьке взуття стає конкурентним в Україні.
Коментарі