Націнки на той самий товар у різних мережах можуть відрізнятися на 20% чи навіть 50% від вартості товару. Від чого це залежить і як вибрати магазин із найменшою націнкою, розповів Gazeta.ua директор Української асоціації постачальників торгових мереж Олексій Дорошенко.
"На морозиво, наприклад, націнка в різних мережах відрізнялася на 50%, на болгарський перець - на 20%. Раніше закуповували товар у виробника, зараз мережі частіше працюють із посередниками. Виробники не хочуть безпосередньо з мережами працювати, бо ті затримують платежі. Посередники ж готові працювати з ризиками, але їх закладають уже в ціну", – відзначив він.
Зараз активно створюють сервіси, які допомагають відслідкувати, в яких мережах на який товар менша націнка.
"Інформацію про ціни в супермаркеті такі сервіси дізнаються через інтернет-магазини, а не завдяки торговим мережам. Супермаркети працюють з інтернет-сервісами, де можна замовити продукти з магазину. Завдяки їм і отримують дані по цінам. Єдине, на що треба витратити час покупцеві, так це на дорогу до магазину, де товар дешевший", – говорить експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Дефіциту товарів немає. Є проблема продати" - Андрій Стрельцов
Нагадаємо, раніше експерт пояснив, що буде з цінами на цукор.
Коментарі
1