Сертифікат на бічні рами візків вантажних вагонів Кременчуцького сталеливарного заводу, який дозволяє компанії продавати цю продукцію в Росії, був відновлений 5 квітня.
Про це повідомив Реєстр сертифікації на федеральному залізничному транспорті, пише "Комерсант-Україна" в публікації "Как лить дать".
"Український завод прийняв рекомендовані нами заходи, які дозволили підвищити якість продукції, а також зобов'язався замінити невелику партію бракованого лиття", - розповів заступник керівника російського відомства Михайло Мельников.
Глава профкому КСЗ Олександр Шишкін говорить, що минулого тижня підприємство інспектувала російська делегація - їй був представлений повний звіт про виконання розпоряджень реєстру.
"Зараз наше головне завдання - розпродати продукцію, що накопилася на складах. Це більш ніж місячний обсяг виробництва. Ми сподіваємося запустити завод вже цього місяця", - зазначив він.
Закриття російського ринку для КСЗ вилилося в недовиробництво близько 8 тис. вагонокомплектів. Виходячи із середніх цін за цей період, це близько 100 млн доларів недоотриманого прибутку. Простій КСЗ вплинув і на вагонобудівні заводи, пише видання.
"Проблеми випробували одного з найбільших в країні виробників - Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ). Глава правління підприємства Євген Хворост заявляв у лютому, що через брак лиття КВБЗ може зупинитися", - йдеться в матеріалі.
Коментарі
3