Ресторани створюють електронні меню та прописують у них спеціальні слова для чоловіків і жінок. У ресторанному меню маркетинг присутній на кожній сторінці. Про це в коментарі Gazeta.ua розповів Родіон Єрошек, співзасновник компанії з автоматизації кафе, ресторанів та магазинів Poster. Він назвав 5 хитрощів у меню ресторанів і кафе.
1. Виділені страви коштують дорожче
"У меню є "якірні" страви, заради яких до закладу приходять клієнти, окремо присутні спеціальні пропозиції. А є візуально виділені страви. Їх одразу помітно в меню. За них гість зазвичай платить більше", - говорить Єрошек.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерти розповіли, що їдять українці в ресторанах - інфографіка
2. Слова для жінок і чоловіків
Чоловіків у меню приваблюють слова "смажений", "гострий", "великий", "соковитий". Жінок - "лайт", "фітнес", "дієтичний", "легкий", "вегетаріанський".
"І неважливо, що під словом "легкий" у меню стоїть тістечко з масляним кремом", - коментує Родіон Єрошек.
3. Електронні меню
Якщо в ресторані страву можна вибрати за допомогою електронного меню, це не просто данина тренду. "Електронні" страви виглядають апетитніше, аніж надруковані на папері.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: За 2-3 роки третину ресторанів "поглине" інтернет - експерт
4. Українська кухня - в кожен ресторан
Страви національної кухні найприбутковіші. Вони популярні і не потребують дорогих продуктів.
"Ми проводили дослідження і з'ясували, що 80% українських закладів внесли у меню національну кухню. Криза підштовхує до універсальності. Хто б не зайшов до ресторану, має знайти там щось своє, зрозуміле", - пояснюють у Poster.
5. Щосезону - нові страви
Ресторани вводять в меню нові страви 2-4 рази на рік. Це вирішує одразу кілька проблем. Сезонні продукти дешевші, а оновлення асортименту працює як реклама.
"Тільки деякі ресторани можуть собі дозволити роками не змінювати список страв. Для них меню - це візитівка", - говорить експерт.
Пообідати в Києві коштує на чверть дорожче, ніж у Львові чи в Одесі.
Коментарі