
ТОВ "Львівські автобусні заводи" відмовило Севастополю в постачанні запчастин для поставлених у 2013 році тролейбусів у зв'язку з тим, що замовник не розрахувався за техніку.
Про це повідомив представник компанії Олександр Лобко, передає "Інтерфакс-Україна".
"Фактично тролейбуси в Севастополі зупинилися через відсутність запчастин. І з урахуванням сьогоднішніх відносин з Кримом проблема потребує вирішення на міждержавному рівні", - сказав він агентству.
ЛАЗ в 2012 році виграв тендер на поставку 10 тролейбусів Севастополю, на які уряд України виділив 22 млн грн.
Тролейбуси були поставлені в 2013 році, але у зв'язку з анексією Криму Росією оплата за тролейбуси так і не надійшла.
2001 року Фонд держмайна провів приватизацію ВАТ "Львівський автобусний завод". 70,41% акцій продали українсько-російському спільному науково-виробничому підприємству ТОВ "Сіл-Авто". Виробництво занепало, з'явились борги з зарплат, почали звільняти працівників, та продавати майно.
У 2007 році була створена холдингова компанія "ЛАЗ" на чолі з керуючою компанією "Сіті Транспорт Груп" (власник - росіянин Ігор Чуркін). У структуру холдингу ввійшли Львівський автобусний завод, Дніпровський автобусний завод і Миколаївський машинобудівний завод.
Львівська обласна державна адміністрація вимагала націоналізації ЛАЗу.
20 січня 2015 року депутати Львівської облради звернулися до президента, Кабміну, Генпрокуратури і Фонду держмайна про повернення ЛАЗу державі.
Процес повернення у держвласність підприємства так і не почали. У березні комплекс будівель та споруд підприємства у Львові росіяни виставили на торги зі стартовою ціною 29,7 млн грн.
Коментарі
1