четвер, 03 вересня 2015 18:46

ТОП-15 критеріїв ідеального брокера

Якою має бути ідеальна компанія, що працює на ринку Форекс

Як побудувати ідеальну компанію на ринку Форекс? Яким повинен бути ідеальний брокер, як організувати свою роботу, щоб залучити клієнтів і досягти успіху? Є безліч думок і пропозицій щодо цього - як глобальних, так і, на перший погляд, точкових, не таких значних, але вони в підсумку також сприяють досягненню позитивного результату.

 

Автор спробував класифікувати характеристики такої компанії, склавши ТОП-15 особливостей ідеального брокера. Звісно, не всі пункти цього переліку рівнозначні для досягнення успіху, але кожен із них є сходинкою до завоювання довіри клієнтів і забезпечення їх стабільним прибутком. І, звісно, в цьому матеріалі мова піде про ідеал чесного брокера, а не концепцію "ідеального лохотрона", в якому про інтереси клієнта думати якраз не заведено.

У запропонованій нижче класифікації найбільш важливими є характеристики, так чи інакше пов'язані з репутацією компанії та її клієнтоорієнтованістю. Адже багато в чому саме завдяки зацікавленості своїх клієнтів, їх масовості, професіоналізму й відданості компанії брокер може сподіватися на завоювання лідерських позицій на ринку.

Надійність

Це характеристика, що привертає увагу до компанії в будь-якому бізнесі. Ринок Форекс - не виняток. Проявів надійності компанії може бути багато (і до них, так чи інакше, можна зарахувати цілу низку пунктів нашого ТОПу), але одне з головних, закладених при її народженні - це репутація, популярність і можливості її творців.

Приклад - нова форекс-компанія, створювана Concorde Capital. Сама присутність такого інвестора в проекті вже є стартовою гарантією стійкості та перспективності нового брокера.
Уже зараз, до офіційного старту нової компанії, ім'я інвестора працює на її імідж.

Бездоганна репутація і мотивація засновників компанії

На мою думку, це один із найголовніших критеріїв ідеальної брокерської компанії. Я вважаю, хоч би які ідеальні технології та ідеальні бізнес-процеси були в компанії, але якщо у її засновників головна мотивація - тільки отримання швидкої вигоди, а не побудова стратегії розвитку свого дітища щонайменше на десятиліття, то навіть найідеальніший брокер - приречений. Але приречений не на неминучий успіх, як писав автор у своїй попередній статті "Concorde Capital створює компанію, успіх якої на ринку Форекс неминучий?", а на провал.

Для того, щоб компанія мала шанс закріпитися на ринку і передумови стати ідеальною, її засновники мають бути орієнтовані на довгострокову дію проекту, як і свого бренду, який прирівнюється до особистого Імені (а вже його репутацію серйозні бізнесмени оберігають над усе!). Мотивація засновників ідеальної брокерської компанії, повинна мати у своїй "молекулярній будові" мудрий, продуманий стратегічний характер. щоб забезпечити впізнаваність і процвітання свого імені, свого бренду на довгі роки.

Прозорість і відкритість

Тут є три складові.

По-перше, відкрита інформація про людей, які керують компанією, про менеджмент і про власників. Ні для кого не секрет, що дізнатися, хто насправді "рулить" пірамідами й "кухнями", практично неможливо. В крайньому разі, нам показують підставних людей. Але ж клієнт має повне право знати, кому довіряє свої гроші.

В ідеалі, галерею портретів керівників ми повинні бачити на сайті чесного брокера. А ще краще, якщо, вводячи в пошукову систему імена під цими портретами, будь-який неофіт легко переконається: в компанії працюють фахівці з бездоганною репутацією, що зробили собі ім'я на ринку Форекс.

Керівництво компанії має прагнути публічності, а інтерв'ю менеджерів у ЗМІ мають з'являтися регулярно й давати вичерпні відповіді на всі слизькі запитання, що виникають навколо діяльності брокера.

По-друге, обов'язковою має бути верифікація (персональна інформація) трейдерів, що працюють в компанії, та про здійснювані ними угоди. Наприклад, методом он-лайн-хешування угод керівників. Адже, як ми знаємо, одна з відмінностей чесного брокера від піраміди полягає в тому, що реальні угоди на ринку здійснюють реальні трейдери, а не міфологічні ніки, як у хайпах і "кухнях". І клієнти повинні в будь-який момент мати технічну можливість переконатися, що компанія справді виходить на міжбанк, а не просто малює віртуальні графіки для відображення на моніторах клієнтів.

Звісно, не всі трейдери захочуть "світитися", але це вже питання креативності менеджменту компанії, який повинен так їх мотивувати і запропонувати такі бонуси, щоб це бажання з'явилося.

Завдяки такій відкритості брокер отримує і додаткову рекламу. Адже відомі трейдери, перевірені в серйозних компаніях, привертають увагу і до нової компанії своїм переходом. Як приклад можна згадати новий проект Concorde Capital, з яким вже підписали договори багато трейдерів, відомих за Forex Trend.

По-третє, звітність. Явище на ринку Форекс досить рідкісне, але якщо вже ми говоримо про характеристики організації роботи ідеального брокера, то, думаю, йому точно необхідне. Не варто пояснювати, як зросте довіра клієнтів до компанії, якщо вони зможуть регулярно ознайомлюватися з результатами щоквартального або щорічного аудиту її діяльності. І не лише довіра наявних клієнтів, інформація про таку відкритість неминуче зацікавить і неофітів.

Виведення угод на міжбанк. А-bоок

Одна з головних характеристик чесного брокера - виведення угод на міжбанк. Використання методу роботи А-book означає, що угоди в компанії не фейкові, а справді здійснюються на одній з міжнародних валютних бірж.

Антиподом А-book є B-book, що використовують у пірамідах. При цьому "фахівці", які працюють в таких "кухнях", просто обманюють інвесторів і трейдерів, занижуючи їхній прибуток і перекладають у підсумку їхні гроші у свою кишеню або просто використовують не за призначенням.

Для ідеального брокера навіть ситуативний, вимушений, короткочасний або частковий перехід на B-book - абсолютно неприпустимий.

Сегрегація клієнтських коштів

Сегрегація - це розподіл коштів та операцій клієнта і брокера, різних клієнтів. Це, по суті, захист коштів клієнтів від доступу для будь-кого, хто міг би їх використовувати не за призначенням. Для кожного клієнта одним із головних критеріїв є захист коштів від зовнішніх і від внутрішніх чинників (надійність і чесність компанії-брокера). Оптимальною формулою, що дозволяє досягти і того, й іншого, є система взаєморозрахунків клієнт-компанія, основана на сегрегації рахунків.

Ліквідність клієнтських коштів

Ідеальна брокерська компанія повинна так налаштувати всі процеси своєї роботи, щоб кошти її клієнтів мали найвищу ліквідність. Незалежно від особливостей роботи тієї чи іншої використовуваної платіжної системи, клієнтам має бути надана гарантована можливість швидко і комфортно виводити прибуток і основні кошти в будь-який час, без жодних обмежень щодо термінів, розмірів транзакцій, лімітів і комісій. У регламенті термінів виведення клієнтських коштів мають бути прописані параметри, що забезпечують отримання коштів "на руки" клієнтами упродовж від одного до трьох днів. А також треба зробити виведення коштів миттєвим (від однієї години до одного робочого дня) або автоматичним (задані клієнтом періоди). Технічно такий ідеальний, але цілком придатний до інтеграції в систему параметр, абсолютно реальний - усе залежить насамперед від грамотного програмування системи ІТ -відділом компанії. Адже і платіжних систем, через які такий ідеальний параметр можна створити, достатньо. Головне - не помилитися у виборі надійної платіжної системи, на яку і програмувати миттєве або автоматичне виведення клієнтських коштів із компанії.

Введення-виведення коштів, різноманітність платіжних систем

Ідеальний брокер повинен надати клієнту максимально широкий вибір платіжних систем, якими можна користуватися, з високою надійністю їх роботи і відсутністю в їх асортименті "кишенькових" платіжних систем. При цьому введення і виведення коштів не повинні бути прив'язані до однієї і тієї ж ПС. Завжди мають бути запасні варіанти, щоб мінімізувати ризики від збою однієї із систем. Крім того, важливо дати можливість використовувати різні валюти - що різноманітніший їх асортимент, то краще для компанії. Усе це дозволить розширити географію клієнтів брокера.

До речі, новий брокер, про якого ми вже говорили, розробив спеціальний агрегатор, завдяки якому можна здійснювати виплати через будь-яку ПС, і зовсім не обов'язково - через платіжну систему, за допомогою якої були введені кошти. Крім того, Concorde Capital придбав і власну платіжну систему (бренд TYME).

Ліцензія, регуляція, реєстрація

Серйозний брокер повинен мати серйозну ліцензію на свою діяльність. Зокрема, найкраще для клієнтів (у плані захисту їхніх коштів і гарантування можливості отримання компенсацій за вкладами), якщо це буде ліцензія FCA (англ. Financial Conduct Authority) - Управління з фінансового регулювання і нагляду (центральний орган нагляду за ринком фінансових послуг Великої Британії). Така регуляція передбачає жорсткі вимоги до якості, прозорості та надійності роботи фінансових компаній, що мають ліцензію FCA. Також критерії присутності мінімальної кількості коштів на певних цільових рахунках набагато вищі в FCA, ніж в інших регулювальників. Це і дозволяє бути впевненішим щодо можливості отримання компенсацій за виплатами клієнтам тощо. Різні "кухні" і піраміди або не мають ліцензій взагалі, або "проходять ліцензування" не лише в офшорах, а й у таких вкрай екзотичних країнах (їх не перераховуватиму, щоб нікого не образити), отримати законну компенсацію в юрисдикції яких - по суті, безперспективна для клієнтів справа. Серйозні компанії отримують ліцензії у США, Японії або країнах Євросоюзу. При цьому брокерів ретельно перевіряють, вони повинні підтвердити якість своїх послуг, наявність статутного капіталу і представництв, відповідати ще цілому переліку вимог.

Зрозуміло, що від ліцензії ідеального брокера не повинно "пахнути офшором", а наявність заокеанської або європейської ліцензії є необхідною умовою, щоб серйозно заявити про себе на ринку Форекс і надовго посісти на ньому лідерські позиції.

Постачальники ліквідності

Наявність інформації про постачальників ліквідності на сайті компанії повинна вважатися частиною її бренду. Провайдери ліквідності мають бути більш ніж реальними, мати авторитет у цій сфері і бути в усіх на слуху. Підтвердження фактів договірних стосунків компанії про надання послуг постачальниками ліквідності - це обов'язкова вимога до будь-якої чесної форекс-компанії, що збирається працювати за типом A-book, не кажучи вже про ту, яка збирається стати чи не найідеальнішим форекс-брокером.

Інструменти для трейдерів та інвесторів мають бути сучасними, різноманітними і результативними

Що більше можливостей заробити пропонує компанія клієнтам, то більшу їх кількість зацікавить. Відповідно, майбутнє - за брокерами, що пропонують максимально різноманітний асортимент послуг, при цьому мінімізують ризики клієнта і не зациклюються лише на ринку Форекс. Чому, наприклад, не залучити й охочих інвестувати в цінні папери або дорогоцінні метали? Ідеальний брокер має бути схожий не на спеціалізований магазин, а супермаркет, в якому можна вибрати і спробувати все - он-лайн-торгівлю і інвестиції у валюту, євробонди, акції, облігації, опціони, ф'ючерси, свопи, метали, інвестиційні паї та багато іншого.

Але однієї різноманітності мало, запропонований інструментарій повинен мінімізувати ризики при збільшенні потенційного прибутку трейдерів і інвесторів, що неминуче залучить до компанії нових інвесторів і їхній капітал. Прикладом такого інструментарію є ПАММ-система, ПАММ-Індекси, система "Інвестиційний консультант", новий вид ПАММ-системи - ПАММ-3.0, що перевірені роками роботи в Forex Trend і отримали чулові відгуки клієнтів.

ПАММ-рахунок (від англ. Percent Allocation Management Module, PAMM - модуль управління процентним розподілом) - специфічний механізм функціонування торговельного рахунку, що технічно спрощує процес передачі коштів на торговельному рахунку в довірче управління вибраному довіреному керівникові для проведення операцій на фінансових ринках.

ПАММ-Індекс рахунок - це Індекс ПАММ-рахунків - унікальний інвестиційний інструмент, розроблений фахівцями компанії Forex Trend. Суть цього інструменту полягає в тому, що він є показником прибутковості декількох ПАММ-рахунків як єдиної котируваної одиниці. Цей показник є середнім числом прибутковості вибраних ПАММ-рахунків у певний момент часу. Індекси формуються брокером із рахунків, що відповідають певним показникам за основними параметрами, - термін роботи, розмір капіталу керівника, очікувана прибутковість, рівень просадок тощо.

Таке унікальне програмне забезпечення використовуватиметься в новій компанії, створюваній Concorde Capital. Більше того, потенційним клієнтам обіцяний ще і "новий фінансовий інструмент, що функціонуватиме на сайті компанії і дасть можливість трейдерам та інвесторам управляти своїми коштами згідно із заданими параметрами ризику та прибутковості". Причому, він дозволить не лише удосконалити співвідношення зменшення ризиків і збільшення прибутків, а й скоротити час, який клієнт витрачає на аналіз зміни торговельної або інвестиційної стратегії.

Зворотний зв'язок із клієнтами. Техпідтримка 24/7

Ідеальний брокер повинен виявляти увагу до кожного клієнта, оскільки кожен клієнт - важливий партнер у бізнесі. Чесному брокеру вигідно, щоб клієнт не лише вкладав, а й регулярно отримував прибуток. Тому жодна проблема, з якою стикається клієнт, жодне питання, що виникає в нього, не повинні залишатися без уваги. У клієнтів мають бути широкий спектр способів зворотного зв'язку і цілодобова технічна підтримка. Лінії гарячого зв'язку з топ-менеджерами, он-лайн-конференції, оперативна (у жорстко регламентовані терміни) реакція на запити, надіслані клієнтами, - усе це переконає їх, що в компанії інтереси клієнтів цінують дуже високо.

Крім того, разом з рекламою і контентом, поширюваним інформаційними спонсорами, саме зворотний зв'язок дозволяє особисто тримати клієнта в курсі того, що відбувається в компанії і не допускати утворення інформаційного вакууму, що частенько оточує діяльність дуже багатьох брокерів.

А оскільки торгівля на ринку Форекс триває цілодобово, то і в роботі технічної підтримки не повинно бути перерв. При ухваленні правильного рішення та його реалізації в інвесторів і трейдерів рахунок іноді йде на секунди. Тому в ідеального брокера в службі підтримки мають бути зібрані найкращі фахівці, здатні дуже швидко вирішувати найнестандартніші проблеми й давати швидкі, правильні й точні відповіді на найнесподіваніші запитання.

Треба не лише слухати побажання клієнтів і придивлятися до дій конкурентів, а і чути їх, оперативно брати на озброєння наймасовіші та ділові пропозиції клієнтів щодо поліпшення тієї чи іншої частини процесів, що відбуваються в ідеальній брокерській компанії. Швидке впровадження нововведень - це одна з важливих властивостей ідеального брокера.

Історія роботи та відгуки клієнтів

Це невід'ємний атрибут діяльності ідеального брокера. Його історія на ринку Форекс не повинна мати білих плям, втім, як і чорних. А відгуки клієнтів здебільшого мають бути позитивні. Звісно, цю характеристику не може одразу отримати "новонароджений" брокер, але компанія, створювана Concorde Capital, у цьому плані має безперечну перевагу: вихід на ринок 1 жовтня 2015 року супроводжуватиметься саме поверненням депозитів клієнтам Forex Trend, що перейшли до неї. Тому в цьому випадку відгуки про те, що неможливе - можливо саме в новій компанії, забезпечені з самого початку її появи на ринку.

Наявність серйозних інформаційних партнерів

Без реклами ідеальному брокеру не обійтися. Звісно, відгуки клієнтів на спеціалізованих форумах і в соцмережах про повернені депозити або стабільний прибуток - це прекрасно. Але для поширення інформації про можливості компанії та залучення нових клієнтів потрібна ціла мережа інформаційних партнерів. І важливо задіювати не лише спеціалізовані сайти, де детально аналізується ситуація на ринку Форекс, а й масові ресурси, адже саме вони дозволяють залучити неофітів у цей бізнес. Важливо, щоб репутація таких непрофільних інформаційних партнерів була не менш вагома і чиста, ніж репутація інвестора, а аудиторія - численна. Сам факт розміщення реклами (прихованої і відкритої) та іміджевих матеріалів брокера у впливових інтернет-ЗМІ, яким довіряє читач, вже є гарантією довіри людей до рекламодавця, і як наслідок - бажання частини читачів спробувати себе на ринку Форекс.

Клієнтська база має зростати кількісно і якісно

Дохід брокера безпосередньо залежить від кількості і обсягу проведених угод. Тому ідеальний брокер повинен не лише утримувати свою "аудиторію", а й постійно збільшувати кількість трейдерів і розширювати клієнтську базу. Потрібні трейдери з позитивною динамікою торгівлі, що у свою чергу додатково залучить клієнтів-вкладників. У підсумку ж, зростання клієнтської бази відбувається за рахунок сукупності всіх чинників, перерахованих у цьому топі.

В ідеальної компанії має бути реальний бізнес-план

Головною настільною книгою для топ-менеджерів ідеальної компанії має бути роздрукований, чітко і в терміни виконуваний бізнес-план діяльності та досягнення поставленої мети компанії. Не можна допустити, щоб бізнес-план компанії був відірваний від реалій ринку і середовища діяльності організації. Також у разі зміни зовнішніх стратегічних чинників в нього повинні додаватися оперативні рішення, які безпосередньо можуть вплинути на діяльність компанії.

Зараз ви читаєте новину «ТОП-15 критеріїв ідеального брокера». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua
Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути