Продажі нових легкових автомобілів у січні поточного року склали тільки 2,597 тис. од., що в 4,6 рази менше аналогічного показника січня минулого року, повідомляє асоціація "Укравтопром" на своєму сайті.
"Український ринок нових легкових автомобілів почав рік з антирекорду. Крім значного падіння обсягів продажів, суттєво змінилася і структура ринку", - інформує асоціація.
Лідером ринку з часткою 13% став автобренд Nissan проти дев'ятого місця в рейтингу в січні-2014. При цьому продажі авто цієї марки скоротилися на 35% - до 340 од.
Другу позицію проти восьмої в січні минулого року, незважаючи на втрату 65% в обсягах продажів (до 200 од.) зайняв французький бренд Renault.
"Таким чином, автомобілі французько-японського альянсу, крім перших двох місць січневого рейтингу, забезпечили більш 20% всіх продажів на українському ринку нових легкових авто", - резюмують в асоціації.
Третє місце українці віддали Skoda, придбавши 188 автомобілів цієї марки. Рік тому автомобілів Skoda в Україні було продано на 542 од. більше, але бренд тоді перебував лише на п'ятій позиції рейтингу.
Четверта сходинка рейтингу за Toyota, яка в торішньому січні займала другу позицію. Поточний результат Toyota - 180 шт., що на 87% менше, ніж у січні-2014.
Замикає ТОП-5 січня з показником 174 автомобілів Mazda, яка займала рік тому лише 15-е місце з результатом 238 од.
Нагадаємо, що в січні 2014 року на авторинку України лідирували автомобілі Geely, які тоді ще збиралися на Кременчуцькому автоскладальному заводі. Далі в ТОП-5 слідували Toyota, ZAZ, Ford і Kia.
Коментарі