Коронавірусна криза, яка охопила весь світ, а також скасування штрафів і пені для клієнтів за прострочення, дуже вплинули на ринок кредитування. Це повернуло компанії в розвитку на декілька кроків назад. Але провідні компанії на ринку знову вийшли на рівень 2019 року вже у грудні.
Про це розповів директор "ШвидкоГроші" Олександр Холод.
Він зауважив, що за цей час зросли прострочення і кількість клієнтів, які вирішили не платити за борги. "Прострочення за лютий і березень зросло майже удвічі. Тому інші кредити ми просто почали видавати за іншою системою. Обсяг залишився тим же, але деяким категоріям, які є ризикованими, ми перестали давати гроші в позику", — зазначив Олександр Холод.
Незважаючи на це, "ШвидкоГроші" залишається найлояльнішим фінансовим сервісом і демонструє найвищий рівень схвалення на всьому ринку. Двом із трьох клієнтів кредит обов'язково видадуть.
У такі непрості часи деякі компанії зуміли не просто пристосуватися і протриматися в нових умовах, а й адаптуватися і примножити свої успіхи. Фінансовий сервіс ШвидкоГроші за цей рік розширив команду і кількість відділень, збільшив кількість клієнтів. У компанії також зазначають, що почали видавати великі суми, оптимізували комунікації з клієнтом і, найважливіше, почали працювати з клієнтом повністю онлайн і навіть почали видавати "нульові" кредити.
Коментарі