За 48 років мого учителювання діти не змінилися. Вони так само хочуть бавитися і не дуже хочуть вчитися, каже Gazeta.ua вчитель фізики і астрономії з Чернівців Пауль Пшенічка. Минулого року став переможцем національної премії Global Teacher Prize Ukraine.
"Якщо в школі є хоча б один улюблений предмет, вчитель, якого дитина поважає і хоче брати приклад, це забезпечить їй успішність у подальшому житті. Фізику не можна викладати догматично. Формули треба пояснювати, як китайські ієрогліфи. Коли поясниш, що вона означає, як працює, навіщо потрібна, діти вчитимуться із задоволенням", - продовжує.
Оцінки у школі потрібні. Скасовувати їх не можна, переконаний вчитель.
"Якщо скасувати оцінювання - почнеться безлад. Оцінка стимулює учнів до дисципліни і відповідальності. Не жадібний на оцінки. Дванадцять ставлю тим, хто наполегливо працює. Двійки ставлю заслужено, коли учень прийшов не підготовленим на урок", - каже Пшенічка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як зацікавити дітей навчанням – поради кращого вчителя країни
Гарна школа - це коли вчителі поважають дітей, а діти поважають учителів, переконаний спеціаліст.
"Школа існує для того, щоб дитина навчилася робити навіть те, що їй не дуже хочеться. Школа - це організація, яка забезпечує існування держави. Немає освіти - немає держави", - констатує Пауль Пшенічка.
Торік Пауль Пшенічка отримав національну премію Global Teacher Prize Ukraine. Став українським "Нобелем". Цього року напередодні виступив у Верховній Раді. Пшенічка – перший вчитель, який виступав за трибуною парламенту.
Коментарі