У науці прийнято вважати, що уява - це процес, який принципово відрізняє людину від тварини, що допомагає адаптуватися в мінливому світі і винаходити нове. Але що робити, якщо дитина яскраво, барвисто розповідає про нового друга, але з'ясовується, що друг існує лише в уяві малюка, пише "Все для дітей"
Посилити спілкування з придуманим героєм можуть спотворені дитячо-батьківські відносини або деякі особистісні особливості дитини, що заважають їй вибудовувати спілкування з іншими дітьми.
Три головні поради батькам
Важливо не відходити від розмови, розпочатої дитиною, адже якщо малюк заговорив про когось або про щось, значить, у нього є така потреба, йому ця розмова потрібна. Розмовляйте з дитиною про все, в тому числі і про вигаданого друга. Він - своєрідний провідник, через якого батьки можуть краще зрозуміти свою дитину. Важливо розгорнути тему, розпитати малюка про те, як поводиться вигаданий герой, як і де він з ним спілкується, що вони разом люблять робити.
Не потрібно переконувати дитину в тому, у що вона вірить, тим більше що найчастіше це абсолютно марно - логічні доводи тут не діють.
Буває, що дитина звалює те, в чому винна вона сама, на придуманого приятеля. У такій ситуації необхідно спокійно пояснити малюкові, що "друг" - гість у вашому будинку, гість самої дитини, а значить, відповідати за його провини все-таки доведеться малюкові. Крім того, згадайте з донькою чи сином правила, що існують у вас вдома, і запропонуйте вимагати їх виконання від "друга".
Читайте також: Що робити, якщо дітей дражнять у садку
Коментарі