пʼятниця, 22 липня 2016 16:21

Бренд Tiffany & Co втрачає популярність - героями рекламної кампанії стали зірки
6

Фото: ru.hellomagazine.com

Американський ювелірний бренд Tiffany & Co представив осінню рекламну кампанію. Героями вперше стали знаменитості — акторка Ель Фаннінг, модель Наталі Вестлінг, володарка премії "Оскар" акторка Люпіта Ніонго та супермодель Крісті Тарлингтон.

Вперше моделі позували не на вулицях міста, а в студії. Прикраси знімалися на героїнях кампанії. У колекції представлені каблучки, браслети, намиста та сережки.

Автором рекламної кампанії виступила колишній креативний директор та стиліст американського журналу "Vogue" Грейс Коддінгтон.

Співпраця Коддінгтон та Tiffany & Co стало вимушеним заходом.

Нагадаємо, за останній час продажі бренду помітно знизилися. Саме тому керівництво компанії прийняло рішення закликати на допомогу впливову особу. Також вперше за історію бренду рекламну кампанію представили зірки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Колоски пшениці з діамантів - ювелірна колекція Chanel

Зараз ви читаєте новину «Бренд Tiffany & Co втрачає популярність - героями рекламної кампанії стали зірки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути