понеділок, 04 липня 2016 11:46

Український бренд представив колекцію одягу Червоної шапочки
9

Фото: cosmo.com.ua

Український бренд Sunday Monday представив капсульну колекцію з образом Червоної шапочки, а точніше - її сучасної версії. Дизайнер Катерина Гирич показала свій погляд на казкову героїню.

Бренд має свої особливості - лаконічний крій, жіночний силует в поєднанні з максимальною практичністю. Простими роботи бренду назвати не можна. В них завжди присутня характерна декоративна складова. До нової колекції додали драпірування, волани та бахрому. Елементи прикрасили спідниці, сукні, жилети з деніму та топи.

Кольорова гама колекції базується на різних відтінках синього кольору: від темного до ніжно-блакитного. Вони відтіняють вкраплення червоного, фуксії, гірчичного та бежевого. Матеріали для моделей використовували різні: білий та блакитний денім, льон, трикотаж і замшу.

Нагадаємо, у минулому сезоні український бренд Sunday Monday дебютував з капсульної колекцією, присвяченій образу Мерилін Монро.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український дизайнер представила східні мотиви: мусульманські сорочки та візерунки мехенді

Зараз ви читаєте новину «Український бренд представив колекцію одягу Червоної шапочки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути