середа, 03 травня 2017 04:21

Відкрили першу в Україні лінію кінного трамваю

3 травня 1880 року у Львові почала діяти перша лінія кінного трамваю. Лінія з'єднала залізничний вокзал із площею Митною.

Через 2 дні відкрили ще 2 лінії.

Це був перший трамвай та території сучасної України.

Конкурс на будівництво львівської конки виграла компанія "Societa Triestina Tramway" з Трієсту, сучасна Італія.

3 травня 1880 року перший в Україні кінний трамвай виїхав на маршрут. Через 2 дні за проїзд почали брати плату.

Автор: Львів'яни за електротранспорт
  Львівський кінний трамвай.
Львівський кінний трамвай.

Конка їхала зі швидкістю 6,4 км/год по дубовій колії шириною 1 метр.

До 1889 р. у львівському трамвайному парку було 105 коней та 37 пасажирських і 3 вантажних вагони. За рік вони в середньому перевозили 1 867 000 пасажирів.

Автор: Lvivcenter
  Львівський кінний трамвай.
Львівський кінний трамвай.

31 травня 1894 року до міського ярмарку у Львові відкрили маршрут електричного трамваю. Він став другим в Україні, після Києва.

У Києві кінний трамвай з'явився в 1891 році, паровий - у лютому 1892 року, а 2 травня 1892 року Київ став першим українським, першим у Російській імперії, десятим у Європі містом, де почав працювати електричний трамвай. Після Києва і Львова електричний трамвай з'явився у Чернівцях та в Катеринославі, сучасному Кропивницькому та в Кременчузі.

Зараз ви читаєте новину «Відкрили першу в Україні лінію кінного трамваю». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути