У столиці розгорається черговий рекламний скандал. Міський голова Києва Віталій Кличко розпорядженням КМДА дозволив ТОВ "Маджоре Сервіс" розмістити банер площею в 800 квадратних метрів на торці висотки на бульварі Лесі Українки, - каже в своїй публікації на "КиевВласть" журналіст Олексій Алтинов
"У Києві з минулого року діє заборона на розміщення реклами на фасадах будівель. Заборона введена до моменту прийняття нових правил розміщення зовнішньої реклами - щоб нікому не кортіло займатися самодіяльністю і спотворювати місто", - нагадує журналіст.
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/718/718163_2_w_590.jpg?v=0)
Ця новина викликала ряд коментарів в профільному співтоваристві. Фахівці жартували з приводу того - банер це або вивіска, і як же вдалося в секретному режимі провести це розпорядження. "Таке можуть дозволити собі тільки дуже багаті люди", - підмітив в коментарях рекламіст Тарас Холдер.
"Зроблено це було, швидше за все, в якості секретного експерименту (саме розпорядження КДАА №615 від 28 липня 2016 роки за два тижні з моменту його затвердження так і не було оприлюднено), а тому без помилок не обійшлося - дозвіл видано для розміщення рекламної вивіски на житловому будинку на бул. Лесі Українки площею понад 800 метрів. Але під час монтажу виявилося, що це звичайний банер на фасаді, з якими так бореться міська влада", - написав у своєму Facebook галузевий експерт Олександр Плива.
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/718/718163_1_w_590.jpg?v=0)
"Все це наводить на дуже просту і дуже сумну думку - за історіями про встановлення нових правил рекламного ринку коштує звичайне бажання переділити його між своїми людьми", - робить висновок автор публікації.
Коментарі