Півроку тому в столиці запустили 4 нічних маршрути громадського транспорту: три тролейбуси та автобус. За цей час вони перевезли близько 55 тис. пасажирів.
"Найпопулярніші маршрути - №91 - Центральний залізничний вокзал - вул. Милославська та №92 - залізничний вокзал "Південний" - пр-т Свободи", - розповів гендиректор Київпастрансу Дмитро Левченко, пише "Сегодня".
Журналісти перевірили, наскільки популярні ці маршрути.
Автобус №137 курсує від Центрального залізничного вокзалу до станції метро Харківська з 23:00 до 06:00.
На кінцевій у салон жовтого буса зайшло 5 чоловік. Через кілька зупинок додалося ще близько 10 пасажирів.
"Зручний маршрут. І не потрібно в метро робити пересадку на іншу гілку. І всього три гривні!" - розповіла працівниця ресторану Валентина.
"На нічному маршруті різні пасажири бувають: і ввічливі, і не зовсім тверезі, яким хочеться поговорити про життя або обурюватися. Нетверезих дуже багато на свята. Одного разу пасажир не захотів платити, ще й просив кілька гривень. На наступній зупинці вийшов", - розповідає водій маршрутки Олександр Марьяніш.
Пасажиропотік на нічних маршрутах маленький. Кондукторів немає, квитки продає водій.
"На перший рейс у середньому сідають більше 10 пасажирів, на другому рейсі підсаджується чоловік п'ять, ну а останній рейс - один-два. А то і взагалі веземо повітря", - каже водій.
Довжина маршруту 14 км. За ніч водій витрачає близько 30 л бензину. У автобусах встановлена система навігації. Диспетчер зв'язується з водієм, якщо він відхилився від маршруту.
Нічні маршрути працюють у тестовому режимі, аби з'ясувати їх затребуваність. Запускати нові поки що не планують.
"Нічні маршрути - збиткові. В них діють звичайні проїзні, але пільг немає. Водіям, які працюють у нічну зміну, платять за подвійним тарифом", - пояснили на підприємстві.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Київпастрансі похвалилися популярністю нічних тролейбусів і автобуса
Із 30 грудня у столиці вийшли в рейси три нічні тролейбуси та один автобус.
Коментарі