Робота міської кільцевої електрички буде поліпшуватися відповідно до плану, який міська влада склала з урахуванням побажань киян. Про це заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації Михайло Костюк за результатами інспекційної поїздки за маршрутом електрички, повідомляє прес-служба КМДА.
"Сьогодні ми влаштували об'їзд за маршрутом міської електрички в годину пік, що дозволило нам оцінити роботу цього виду транспорту та побачити проблеми, які необхідно вирішувати якнайшвидше. Наразі міська електричка працює як соціальний проект. Так, собівартість проїзду складає 7 гривень, тоді як сьогодні ціна проїзного квитка становить 1,7 гривень. Утім, столична влада свідомо на це пішла, розуміючи необхідність такого транспорту для міста та його зручність для киян. Разом із тим, ми шукатимемо шляхи для розвитку кільцевої електрички, і одним із першочергових завдань столичної влади є заміна рухомого складу, який був би адаптований до міських умов. Наразі він є застарілим і ми отримуємо чимало нарікань з боку киян на вигляд вагонів. Крім того, передбачається відкриття нових станцій, запуск додаткових поїздів та благоустрій зупинок", – сказав Михайло Костюк. – "Час показав, що ініціатив Олександра Попова з впровадження цього нового для Києва виду транспорту була дуже своєчасною та корисною. Вважаю великим успіхом для Києва те, що місто за підтримки керівництва держави, Президента України, при готовності "Укрзалізниці" йти назустріч нашим планам зміг реалізувати цей проект. Кількість пасажирів електрички постійно зростає. А зауваження та побажання щодо її роботи, з якими кияни звертаються до міського Контактний центр, тільки зайвий раз доводять, що цей транспорт місту потрібен, і що кияни хочуть бачити його ще зручнішим"
Друга черга реалізації проекту "Міська електричка" передбачає організацію додаткових зупинок на платформах "Протасів Яр" та "Київська Русанівка". У подальших планах – облаштування платформ у безпосередній близькості до станцій метро "Нивки" та "Либідська".
"Після капремонту на маршрут вийдуть два нові потяги. Таким чином ми скоротимо інтервал руху між поїздами до 12 хвилин. Крім того, в Указі Президента "Про національний план дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки" поставлено завдання побудувати та реконструювати об'їзні залізничні колії, щоб розвантажити Київ від транзитних вантажних перевезень. Це дозволить ще більше скоротити інтервал руху міської електрички, перетворивши її фактично в кільцеву гілку наземного метро", – розповів Михайло Костюк.
Коментарі
1