Найпріоритетнішим каналом комунікації для українців залишається телебачення.
Як і 2018-го, 2020 року українці віком 15-59 років найчастіше дивляться ТБ і читають дописи в соціальних мережах - 48% та 40% відповідно роблять це щодня, повідомили у соціологічному дослідженні "Читання в контексті медіаспоживання та життєконструювання", опублікованому Українським інститутом книги.
"Пріоритетними каналами комунікації для дорослих є ТБ (73% респондентів дивляться його щонайменше кілька разів на тиждень), соцмережі (69%), інтернет-ЗМІ (53%), радіо (43%), а найменш пріоритетними - друковані газети (15%) та журнали (6%)", - написали у результатах дослідження.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коли в Україні з'явиться 5G
Ймовірно, соцмережі забирають аудиторію в інтернет-ЗМІ, частота користування якими знизилася 2020 року (з 28% 2018-го до 22%), хоча користувачі соцмереж можуть підписуватися на улюблені інтернет-ЗМІ в соцмережах. Також зросла частота слухання радіо і знизилася - читання друкованих газет і журналів. Дослідження проводили у два етапи, якісний - методом фокус-групових дискусій, кількісний - методом масових особистих опитувань.
У серпні-вересні 2020 року провели 8 фокус-груп із дорослими респондентами 18-59 років і 16 фокус-груп із дітьми 6-17 років. Кількісне дослідження робили методом особистих інтерв'ю вдома у респондентів в серпні-вересні 2020 року по всій Україні, за винятком непідконтрольних територій Донецької і Луганської областей та АР Крим. Загалом опитали 2100 дорослих віком 15-59 років та 1800 дітей 6-17 років.
За часи незалежності України вперше українські читачі почали надавати перевагу саме україномовним книжкам. 32% людей читають українською проти 27% - російською, повідомили у соціологічному дослідженні "Читання в контексті медіаспоживання та життєконструювання", опублікованому Українським інститутом книги.
Коментарі