пʼятниця, 03 листопада 2017 20:25

Експерт прокоментував співпрацю Антонова з Росією

Росіяни запропонували часткове поновлення відносин – розповідає авіаційний експерт Валерій Романенко. – Вони дадуть сертифікати льотності на наші літаки, а ми – на їхні. Але, на думку експерта, якщо це буде один на один літак, то для України це не рівноцінне.

Якщо вони доплатять – це інша справа. Треба враховувати політичну складову. – говорить він. – Бо на цих самих АН-124 возять військову техніку до Сирії. Якщо ми закриємо на ці очі – можемо це робити.

Від перерваної співпраці втратили обидві авіакомпанії.

"Російські повітряні сили не отримали літаки АН-148, які мали бути поставлені в цьому році. Їх поставка перенесена на наступний рік і ще знаходиться під питанням.

Без продовження сертифікату льотної придатності російські АН-и не можуть літати за кордон. Не зважаючи на те, що вони були вироблені в Ульянівську і в них є документація виробників, але немає випробувальної документації.

Подібна ситуація простежується з і української сторони в стосунку з російськими ІЛ-ами.

"У нас є військово-транспорті літаки ІЛ-76, які знаходяться на озброєнні Мелітопольської транспортної авіації України. Ми не маємо на них жодної документації. Хоча можемо ремонтувати ці літаки в Миколаєві без допомоги Росії. Але ми не маємо сертифікату продовження льотної придатності. Тому тут ми не можемо літати за кордон.

За словами експерта, у 2015 році ми перервали всілякі оборонні стосунки з Російською Федерацією. Ми разом із Російською Федерацією виробляли кілька типів літаків. Наприклад, Ан-145 і Ан-158.

Друге питання виникло з початку зими. Йшлося про те, що ми не продовжимо сертифікату льотної придатності для літаків Ан-124. У цієї авіакомпанії Волга-Днєпр виникли серйозні економічні проблеми. Вони закупили американські літаки, але вони не здатні перевозити техніку, а лише вантажі на палетах і в упаковках.

Ми не отримуємо за продовження льотної придатності грошей, вони – не отримують можливості експлуатувати весь парк літаків Ан-124. Якби вони не полізли до нас, ці літаки могли бути модернізовані згідно з європейськими нормами з новим устаткуванням. В антонівців був такий проект для АН-124 і АН-150. З сучасним навігаційним обладнанням. Наприклад пристрій, що попереджає можливість зіткнення у повітрі, про можливість зіткнення з якимось високим предметом на місцевості чи з гіркою. Бо такі випадки були з нашими літаками.

Серійне виробництво літаків АН-140 в Самарі теж зупинено. Україна туди поставляли двигуни.

Ці літаки використовуються російські повітряними військовими силами, а політичний аспект потрібно брати до уваги - нагадує експерт.

Було сказано, що ми обмежуємо співпрацю в оборонній сфері, але не обмежуємо в комерційній. А літаки виявилися подвійного призначення. Тобто вони цивільні, але використовуються для перевезення персоналу збройних сил Росії.

Європейський ринок ми втратили назавжди, - підсумовує експерт. – Оскільки антонівці занадто довго будували літаки для матінки Росії і втратили час. Замість того, щоб перейти на європейські стандарти. Я розумію, що це гроші, але тоді вони були.

Зараз ви читаєте новину «Експерт прокоментував співпрацю Антонова з Росією». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути