Кожному п'ятому українцеві подобається дорожнє покриття. Таке дослідження щодо факторів аварійності на українських дорогах оприлюднила сьогодні на прес-конференції Всеукраїнська громадська організація "Асоціація безпеки дорожнього руху" разом із Українською Маркетинговою Асоціацією.
Згідно нього, 2% опитаних оцінюють дорожнє покриття як відмінне, 16% вважають його добрим, 45% - задовільним, 27% - поганим, 9% відгукуються про стан українських доріг як про дуже поганий.
Опитування проводив Київський міжнародний інститут соціології з 20 серпня по 11 вересня 2013 року. За його висновками, стан дорожнього покриття, культура поведінки пішоходів і водіїв, а також розмітка — основні причини аварійності в Україні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Як на дошці для прання": українські дороги визнали одними з найжахливіших
"Більшість респондентів відповіли, що на увагу водія впливає розмова по мобільному й люди на проїжджій частині. А от до реклами на вулицях їм байдуже. Лише 6% із опитаних потрапляли в аварію. Це переважно водії, які мають стаж керування менше двох років. Причому 8% потрапляли в ДТП лише раз. Приємно, що страховку мають 96% опитаних водіїв. Цікаво, що 11% відповіли, що вона їм зовсім не потрібна", - зауважив директор КМІС Володимир Паніотто.
Опитували водіїв на автозаправках по всіх областях України, в тому числі й по селах. Всього в опитуванні взяло участь 1221 респондент віком від 18 років.
"Це перший етап комплексних досліджень. Буде ще кілька. Очевидно, що Україна потребує серйозних змін у цій сфері. Потрібно спиратись на реформи європейських країн в цій галузі", - зазначила гендиректор Української Маркетингової Асоціації Ірина Лилик.
Коментарі
16