
Цьогоріч VARUS продовжує активно підтримувати українських захисників, залучаючи до благодійних ініціатив не лише власне виробництво, а й нових постачальників. У межах проєкту "Мчимо до перемоги разом з любов'ю до постачальників" кожен клієнт мережі супермаркетів VARUS може долучитися до підтримки української армії, обираючи спеціально марковані товари, з яких частина коштів спрямовується на закупівлю автомобілів для Збройних сил України.
Усі товари, які беруть участь у проєкті, позначені спеціальними цінниками, що дозволяють покупцям швидко знаходити продукцію для підтримки українських військових. Кожна покупка - це важливий внесок у спільну справу: 1 гривня з придбаної одиниці товару скеровується на закупівлю автівок для ЗСУ.

Важливим аспектом проєкту є залучення як нових постачальників, так і підтримка наявних протягом року. VARUS активно співпрацює з усіма партнерами, щоб розширити асортимент благодійних товарів і залучити більше компаній до соціально важливих ініціатив. Це сприяє не лише розвитку і зростанню бізнесу, а й зміцненню взаємодії між різними компаніями заради досягнення спільної мети - допомоги українським захисникам.

Особливу увагу у проєкті приділено власному виробництву та власним торговим маркам (ВТМ). Завдяки участі в акції пекарів VARUS створено унікальні благодійні пряники ВТМ з принтом "ГеройCar" і пончики полуничні в глазурі у формі серця "Love Is". Ці вироби стали символом незламності та самовідданості, адже купівля кожного з них - це не лише задоволення від смачної продукції, а й підтримка наших військових. Окрім цього, до промоакції долучено такі популярні товари, як торт "Фісташка з лохиною", торт "Червоний оксамит" від студії виробництва солодощів "Нонпарель", морозиво "Факел" з ріжком і згущеним молоком, а також морський коктейль від торгової марки "Веладіс".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Власні торгові марки мережі VARUS отримали відзнаку "Вибір Країни 2024"

"Ми не просто ведемо бізнес, а й активно допомагаємо там, де це найбільше потрібно, зокрема підтримуємо воїнів ЗСУ. Вдячні нашим нинішнім партнерам за постійне сприяння в організації доброчинної справи та залюбки пропонуємо новим учасникам приєднатися до благодійних ініціатив разом з VARUS. Спільними зусиллями ми можемо зробити більше для тих, хто захищає наш мир і спокій", — зазначає Анна Луганська, директорка з маркетингу VARUS.

Проєкт "Мчимо до перемоги разом з любов'ю до постачальників" триває, і VARUS запрошує нових учасників долучитися до цієї ініціативи. Адже співпраця бізнесу та усвідомлений підхід споживачів роблять кожен внесок частиною великої справи, що наближає нашу бажану перемогу.
VARUS - національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією "Омега". Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість - 112 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа VARUS працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок VARUS.UA.
Коментарі