Юридична фірма, що представляє 83 пасажирів лайнера Boeing 777, що розбився в аеропорту Сан-Франциско, звернулася до суду з вимогою компенсації від авіавиробника. Про це повідомляє 16 липня Associated Press. Юристи також заявили про намір подати до суду на авіакомпанію Asiana Airlines і на виробника комплектуючих літака.
На думку пасажирів, причиною аварії могли стати технічні неполадки літака, а саме автоматичного дроселя, що регклює швидкість літака шляхом регулювання подачі палива в двигуни.
Крім того, пасажири повідомили, що під час аварії кілька аварійних трапів розгорнулися всередині літака, поранивши людей і перегородивши шлях до виходу. Деякі пасажири також не могли вибратися через блокування рятувальних ременів, які довелося перерізати ножем.
Тим часом причина аварії лайнера досі остаточно не визначена. Пілоти розповіли, що перед посадкою у них відмовив автоматичний дросель, в результаті чого вони виявили, що летять занадто низько, тільки тоді, коли до землі залишалося 60 метрів. У ході розслідування також з'ясувалося, що пілот садив літак такого типу вперше.
Літак Boeing 777 з 307 пасажирами і членами екіпажу на борту 6 липня здійснив жорстку посадку в аеропорту Сан-Франциско, врізавшись в насип, що відокремлює злітно-посадкову смугу від затоки. У результаті аварії три людини загинули.
середа, 17 липня 2013
04:26
Пасажири літака, що розбився в Сан-Франциско зажадали компенсації від Boeing
×
Коментарі