Пропонується об"єднати липневий та серпневий номери, а також понизити розцінки на розміщення реклами. Крім того, в червневому номері буде випробувано новий дизайн, який, за словами Керна, повинен надати виданню "молодшого та свіжішого вигляду".
Як відзначає The Chicago Tribune, паперовий Playboy відчуває все зростаючу конкуренцію з боку електронних видань і безкоштовної еротики в Інтернеті. З 2002 по 2008 роки його аудиторія скоротилася на 600 тисяч читачів.
Загальний тираж за останні шість місяців 2008 року склав близько 2,5 мільйонів екземплярів. Доходи від продажів в першому кварталі 2009 року впали на 16 відсотків і склали 13,5 мільйона. Втрати в першому кварталі склали 13,7 мільйона. У березні журнал був вимушений закрити свою нью-йоркську редакцію, повідомляє Lenta.ru.
Коментарі