
Представники відомої матрацній фабрики Промтекс Орієнт впевнені, що в новому році попит на матраци російського виробництва не тільки збережеться, але і зросте. Для подібних оптимістичних прогнозів є всі підстави - минулий рік для цієї компанії став наочним підтвердженням здатності виживати і розвиватися в непростих економічних умовах. "Криза і падіння попиту - це не про нас", - заявив керівник фабрики під час підведення річних підсумків, окремо підкресливши випуск в 2016 році 50 нових моделей і зростання обсягів продажів у 1,8 рази.
Що стосується стратегії розвитку на 2017 року, то ця компанія робить ставку на подальше освоєння регіонів, де сьогодні вже працює понад 20 торгових представництв бренду Промтекс Орієнт. Позначаючи свою присутність у великих населених пунктах магазинами, столами замовлень і складами, компанія охоплює схемами логістики всю прилеглу область. Такий принцип роботи істотно прискорює доставку матраца замовнику, що позитивно позначається як на репутації, так і на обсягах реалізації.
Розвиток мережі інтернет-магазинів - це ще один пріоритетний напрямок, позначений у планах на 2017 рік. Згідно зі статистикою, кожен третій матрац цієї торгової марки в минулому році був проданий за допомогою торгового сайту. Тому віддаленій торгівлі приділяється особлива увага, яка виражається у всебічному вдосконаленні дистанційного менеджменту і маркетингу.
Експерти підкреслюють, що в цілому справи у великих виробників матраців йдуть непогано. Ця галузь менше інших сегментів залежала від імпортних поставок, що дозволило утримати цінове зростання в оптимальних межах. Сьогодні російський матрац складається на 83% із компонентів вітчизняного виробництва. Відповідно вартість таких виробів мінімально залежить від курсу рубля та інших факторів впливу імпорту. Такі компанії як Промтекс Орієнт успішно пройшли стадію імпортозаміщення, продемонструвавши високу живучість у період тотального падіння платоспроможності населення.
Матрацний ринок Росії в найближчому майбутньому очікує нова стадія укрупнення бізнесу, яка остаточно виведе з гри дрібні підприємства, залишивши покупця перед продукцією десятка топових брендів. Таке явище позитивно позначиться на здоровій конкуренції та інтересах кінцевого споживача, який буде мати справу з перевіреною фірмовою продукцією, що реалізується з діючою гарантією.
Коментарі