четвер, 27 березня 2008 09:57

Скільки заробляють на рекламі російські знаменитості

Глава одного з агентств, що займається рекламою за участю знаменитостей, Вадим Корміліцин розповів в інтерв"ю газеті "Комсомольская правда", хто з російських зірок більше всіх заробляють на цьому бізнесі і які для них існують плюси і мінуси участі в рекламі.

Корміліцин уточнює, що всі згадані цифри гонорарів - експертні. Їх обчислили аналітичним шляхом, оскільки самі рекламні контракти знаменитостей, а тим більше суми складають таємницю.

"Лідер по доходах від реклами серед спортсменів на сьогоднішній день - тенісистка Марія Шарапова, - говорить Корміліцин. - У неї укладено 8 трирічних рекламних контрактів на загальну суму приблизно 30 мільйонів доларів. Це вже світовий рівень. Будь-якій фірмі, яка бажає привернути Марію до просування свого товару, доведеться викласти як мінімум 3 мільйони доларів".

Мода на спортсменів прийшла до Росії із заходу. Там персони, що втілюють силу, здоров"я і красу, в особливій пошані. Іноземні фірми прийшли на російський ринок і принесли з собою цю тенденцію. Треба сказати, що тенденція-то буде тільки рости, особливо у зв"язку з майбутньою Олімпіадою.

А тим часом у спортсменів участь в рекламі вважається поганою прикметою. Перед Олімпіадою-2004 в Афінах тенісистка Олена Дементьєва погодилася на зйомки в рекламному ролику. А через декілька днів несподівано для всіх програла не найсильнішій для неї суперниці Алісії Молік з Австралії і вибула з боротьби за нагороду. У ролику до тієї ж Олімпіади зняли чемпіона по стрибках у воду Дмитра Саутіна. У тому, що він візьме "золото", ніхто не сумнівався. А в останньому синхронному стрибку Дмитро зачепився ногами за трамплін і втратив рівновагу.

Або ось найсвіжіший приклад: Микола Валуєв, знявшись в ролику одного пітерського гіпермаркету, пообіцяв з екрану всім "відважити" товару. У найближчому ж бою йому самому суперник "відважив" так, що мало не показалося. Валуєв втратив свій чемпіонський пояс.

"Вартість кожного зоряного контракту обмовляється індивідуально, - розповідає Вадим. - І, чесно кажучи, ціни диктують саме знаменитості. При цьому вони керуються кількістю витраченого часу. Двогодинна зйомка в ролику - це одне. А участь в рекламній кампанії, де передбачені і зйомки, і фотосесії, і інтерв"ю в пресі, - зовсім інше. Крім того, актори беруть до уваги досвід інших зірок".

"Жінки-знаменитості охоче йдуть в рекламу косметики, парфумерії, хутряних і ювелірних виробів. Чоловіки віддають перевагу техніці, автомобілям, спортивним товарам. Якщо товар нецікавий, знаменитість може вимагати неприйнятну ціну. Ларисі Доліній якось запропонували рекламувати соняшникову олію. Але соняшникова олія ніяк не вписується в її імідж. Зірки взагалі рідко погоджуються рекламувати продукти. Небезпечно, а раптом товар неякісний. Доліна не почала відмовляти безпосередньо. Але вона попросила за роботу 3 мільйони доларів. Ця сума виявилося неприйнятною для замовника", - додає експерт.

"Іноді знаменитості отримують як подарунк те, що вони рекламують. Але це не частина гонорару. Це так званий комплімент від фірми. Наприклад, Валерія, коли рекламувала косметику, узяла собі дещо з косметичних продуктів. Але не цілий вагон, а в розумних кількостях. Їй треба було випробувати на собі те, що вона з екрану рекомендує іншим", - говорить Корміліцин.

"Багато зірок погоджуються на зйомки тільки за умови, що ними займатиметься особистий стиліст, перукар або візажист. Едіта Пьєха і Валерія нікуди без своїх стилістів. А з ними працюють професіонали, чий час коштує 2-3 тисячі доларів за сеанс. Ці витрати має оплачувати замовник".

Іноді між знаменитостями і замовником виникають розбіжності з приводу сценарію рекламних роликів. "Минулого року одна косметична фірма запропонувала дівчатам з групи "Сєрєбро" стати "обличчям" нової лінії косметики для молоді. Але сюжет ролика виявився на межі порнографії. Продюсер Макс Фадєєв запропонував змінити його. Фірма ні в яку: мовляв, ми платимо, ми і замовляємо музику. У результаті операція так і не відбулася", - розповідає Вадим.

Топ-лист найдорожчих рекламних персон Росії (за підсумками 2007 року)

Марія Шарапова, спортсменка

Що рекламує: мобільні телефони, автомобілі, техніку, годинник, дезодорант, сік, спортивний одяг.

Гонорар: приблизно 17 мільйонів доларів в рік.

Діма Білан, співак

Що рекламує: автомобілі, одяг, ресторан фаст-фуда.

Гонорар: 1 мільйон 300 тисяч доларів.

Олена Ісінбаєва, спортсменка

Що рекламує: побутову техніку.

Гонорар: 1 мільйон 200 тисяч доларів.

Михайло Горбачов, політик

Що рекламує: елітні сумки від модних дизайнерів.

Гонорар: 700 тисяч доларів.

Кристіна Орбакайте, співачка

Що рекламує: мережа магазинів модного одягу.

Гонорар: 500 тисяч доларів.

Жанна Фріске, співачка

Що рекламує: годинник і дезодорант.

Гонорар: 320 тисяч доларів.

Вадим Галигін, гуморист

Що рекламує: мережа магазинів.

Гонорар: 300 тисяч доларів.

Сергій Бондарчук, режисер, актор

Що рекламує: горілка, страхова компанія, косметика.

Гонорар: 300 тисяч доларів.

Зараз ви читаєте новину «Скільки заробляють на рекламі російські знаменитості». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути