Протягом 2024 року в рамках ініціативи "Сортуй красу" нам вдалось зібрати більше 3,5 тон об'ємної ваги паковання різного виду: 70% пластику, 20% алюмінію та 10% паперу.
Екосвідома ініціатива L'Oréal Україна має на меті сформувати в українців базові корисні звички із сортування паковань після використання косметичних засобів та, головне, зробити цей процес легким, швидким і доступним.
Доступні 324 точки для збору збору пакованнь в мережах партнерів у 33 містах країни. Достатньо перейти на сайт ініціативи, відкрити мапу, поділитися своєю геолокацією та знайти найближчу до свого місця перебування точку збору паковань. Мапа також дає змогу побачити, які саме матеріали та бренди приймаються в конкретному пункті збору.
Сировина стає дедалі дефіцитнішою, а проблема забруднення довкілля гострішою. Російське вторгення в Україну спричинило не лише соціально-демографічні зміни, але й екологічні. Тому важливо і надалі ініціювати та долучати українців до екосвідомих акцій заради нашого добробуту та майбутніх поколінь.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Існування цілих островів, окремих видів ссавців - під загрозою зникнення. Чи готовий ти почати жити так, аби цього не допустити?
Щороку завдяки правильному сортуванню та перероблюванню косметичного паковання можна уникнути викидів 1,6 мільйона тонн CO2, що є еквівалентом викидів 780 000 автомобілів і 25 мільярдів літрів води.
Захист довкілля є важливим пріоритетом діяльності компанії в межах програми сталого розвитку "L'Oréal в інтересах майбутнього". Саме тому:
- До 2030 року 100 % пластику, що використовується в пакованні продукції компанії, буде виготовлено зі вторинної або біологічної сировини.
- До 2025 року 100 % пластикового паковання продукції компанії буде придатним для повторного поповнення, багаторазового використання, перероблення або компостування.
- За 2021 рік завдяки залученню споживачів було відсортовано й направлено на утилізацію та перероблення понад 1 400 кг паковань косметичних продуктів брендів L'Oréal Україна.
Зобов'язання L'Oréal охоплюють амбітні цілі до 2030 року в межах програми сталого розвитку "L'Oréal в інтересах майбутнього" та мають на меті залучити всю екосистему заради створення більш інклюзивного та сталого суспільства.
Компанія застосовує паковання для косметичних засобів з переробленого та придатного до перероблення пластику, косметичні туби із FSC-сертифікованого картону, зменшує вагу та об'єм паковань, вміст первинного пластику, запустила виробництво пляшок бренду Biotherm спільно із Carbios зі 100 % біологічно переробленого пластику, а також систему для повторного наповнення ароматом флакона.
Щодня ми користуємось косметичними засобами: шампунем, кондиціонером для волосся, кремами й тканинними масками, косметикою для макіяжу. Коли продукт закінчується, постає питання - що робити з пакованням?
Коментарі