Ексклюзиви
четвер, 08 липня 2021 17:05

В Україні контролюватимуть водіїв. Як саме

В Україні презентували нову програму для сплати штрафів за порушення правил дорожнього руху. Новий інструмент працюватиме для бізнесу.

Розробили IT-рішення активісти сервісу "Штрафи UA". Установи та компанії зможуть контролювати водіїв транспортних засобів зі свого автопарку.

Таким способом активісти планують зменшити кількість аварій на дорогах та сформувати в Україні відповідальне та безпечне водіння, розповів засновник сервісу "Штрафи UA" Денис Дмитров.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: За несплату штрафів і комуналки рахунки боржників блокуватимуть - Мін'юст

"Великі українські та міжнародні компанії можуть допомогти покращити ситуацію на дорогах. Сьогодні 13 тисяч компаній мають у наявності автопарк із більше ніж 10 авто. 500 тисяч машин їздять, а штрафи оплачує власник. На це не надто звертають увагу, заплатили і все, щоб позбутися штрафу", - каже Дмитров.

Оскільки відповідальність за авто лежить на власнику або директорі, то його рахунки можуть арештовувати за несплату штрафів. Борг однієї з компаній, із якими співпрацює сервіс, налічував у загальній вартості майже 1 млн грн.

Автор: Штрафи UA
  Керівництво може отримати за допомогою єдиної панелі управління (дашборду) статистику порушень за всією компанією та побачити хто саме порушує, як часто.
Керівництво може отримати за допомогою єдиної панелі управління (дашборду) статистику порушень за всією компанією та побачити хто саме порушує, як часто.

Сервіс "Штрафи UA для бізнесу" працює онлайн, його можна під'єднати за підпискою. Допомагає відслідковувати порушників, контролювати статус штрафів та оплачувати їх.

"На 80 відсотків збільшилася кількість аварій після карантину. Багато людей у локдаун залишилися без роботи. А куди можна швидко влаштуватися, якщо у тебе є водійські права? Таксистом, кур'єром, у службу доставки. Роботодавці приймають на роботу без проблем. Однак, як і в більшості професій, людина має бути спеціалістом. Тобто якість водіння не перевіряють, а досвід потрібен однозначно", - зазначила керівниця нового рішення Таїсія Юрздицька.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Водій Volkswagen зніс із дороги байкершу: фото страшної аварії

Проєкт готували пів року. У січні запустили пілотну версію, яку протестували вже 650 компаній.Для автопарку із 50 машин на місяць в середньому вартість послуг становить 1500 грн. У разі більшої кількості оновлень за місяць ціна може рости.

"Формування культури безпечного водіння необхідно впроваджувати в Україні. За кордоном, перш ніж дати ключі від машини працівнику, він має пройти тренінги, прочитати навчальні матеріали. Йому проведуть майстер-клас, а потім перевірять знання на практиці. Якщо ти порушуєш, це розбирають на аварійних комітетах, а згодом тебе можуть позбавити корпоративного авто на вихідні. В Україні поки що такого контролю немає", - каже Юрздицька.

"Штрафи UA" - платіжно-інформаційний сервіс для водіїв України, який допомагає контролювати процес перевірки та сплати штрафів за порушення правил дорожнього руху. За допомогою сервісу 2020 року сплатили штрафів на суму понад 100 млн грн.

Працює портал з 2016-го. У вересні 2017 року команда отримала 400 тис. грн на розвиток сервісу та впровадження функції безпечного водіння Safety Drives.

Зараз ви читаєте новину «В Україні контролюватимуть водіїв. Як саме». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути