Ексклюзиви
четвер, 21 жовтня 2010 18:21

Скляне перекриття перону мили два місяці

Ужгородський залізничний вокзал вважають найкомфортнішим у Західній Україні. Тут діють кімнати матері та дитини, приміщення відпочинку для людей з особливими потребами, ресторан, перукарня. Працює вантажно-пасажирський ліфт.

Вокзал збудували за вісім місяців до виборів 2004-го. Керував роботами покійний міністр транспорту і зв'язку Георгій Кірпа. 1200 будівельників працювали у три зміни. "Укрзалізниця" вклала у проект 180 млн грн.

Цього року на ремонт вокзалу "Львів" витратили 2 млн грн.

— Більшість грошей пішли на оновлення сходів у східній частині перону, — каже начальник вокзалу 48-річний Богдан Яворський. — Також відремонтували фасад, замінили вікна на пластикові, поставили пандуси для інвалідів. Встановили дизельний генератор, який забезпечить нормальну роботу всіх служб при перебоях в електроенергії. Раніше такі аварії траплялися раз на кілька місяців — із ладу виходили всі каси. А ще помили дебаркадер — скляне перекриття перонів. Двоє працівників відмивали його два місяці.

Два тижні тому над центральним входом вокзалу в Івано-Франківську встановили сучасну світлову вивіску з назвою та гербом міста, вартістю 48 тис. грн. Вокзал теж вважають комфортним. Тут діє ресторан, є кімнати відпочинку покращеного комфорту. Споруда зведена 1866 року. Головну будівлю і посадкові платформи реконструювали 1999-го.

Тернопільський залізничний вокзал збудований 1870 року. Востаннє тут робили  капремонт 1998-го. Планують провести косметичний — до 2012-го. Наступного року відкриють зал підвищеної комфортності, поставлять нові лавки і телевізор.

Чернівецький вокзал збудований 1908 року, його давно не ремонтували.

— Він незручний. Туалет на вулиці, бо вже півроку ремонтують той, що в терміналі. Немає комфортних залів, щоб поїзд почекати. Про інтернет годі й мріяти, — каже місцевий житель Ярослав Левицький, 24 роки.

— Грошей на такі розкоші та забаганки для пасажирів вокзал не має, — відказує виконувач обов'язків начальника станції "Чернівці" Василь Рутковський, 41 рік.

Нарікають на стан вокзалу і жителі Луцька. Він збудований 1959 року, відтоді  жодного разу споруду не реконструювали. Найбільша проблема — немає переходу над коліями. Люди часто потрапляють під поїзди.

Зараз ви читаєте новину «Скляне перекриття перону мили два місяці». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути