пʼятниця, 24 січня 2014 05:15

Банк не може відмовити

"Вирішив оформити картку "Універсальну" в "Приватбанку". Для цього у мене зняли копію паспорта і сказали заповнити анкету. Але карточку так і не видали, бо у відділенні завис комп'ютер. Сказали підійти наступного тижня. За вихідні я передумав оформляти картку. Попросив керівника відділення повернути документи з моїми особистими даними. Але мені відмовили. Після цього написав листа на ім'я директора банку, та жодної відповіді не отримав. Відтоді минуло більше трьох місяців. Чи маю право отримати назад документи?"

Запитує Володимир Слабоспицький, 78 років, із Полтави

– Подібні ситуації – рідкість. Якщо клієнт хоче забрати документи з персональними даними, банк не може відмовити, – говорить полтавський адвокат Андрій Тарапата, 36 років. – Людина має письмово звернутися до фінансової установи. На цьому папері працівники банку повинні поставити спеціальну позначку про отримання. Копію заяви треба лишити собі. Якщо впродовж місяця на неї не відреагують, звертайтеся до суду.

Зараз ви читаєте новину «Банк не може відмовити». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути