Киянка Наталія Стадніченко, 29 років, заробітну плату отримує на пластикову картку. Недільного вечора банкомат недодав 50 грн.
— Я замовила 500 гривень, — каже Наталя. — А машина видала 450. Було чотири купюри по 100 гривень і одна — п"ятдесятка.
Не відходячи від банкомату, Наталя разом із 9-річним сином Тарасом перерахувала гроші кілька разів. Перевірила, чи не застрягла купюра в банкоматі. Але її не було.
Зранку жінка пішла до найближчого відділення банку "Райффайзен банк Аваль".
— Пояснила там ситуацію, — ділиться вона. — У заяві описала свої дії, які купюри отримала. Мені пообіцяли вирішити це питання і передзвонити. Але відповіді не було ніякої.
Наталя знову пішла до банку. Але її попередню заяву не знайшли. Сказали, що загубилася. Знову обіцяли передзвонити. Жінка не дочекалася й цього разу.
— Існує багато причин, через які клієнтка банку могла опинитися в даній ситуації, — пояснює менеджер компанії "Українська лабораторія інформаційних систем" Борис Калмиков. — Серед стогривневих купюр якимось чином опинилися 50 гривень. Або ж клієнтка могла просто не помітити й не забрати ще одну купюру. Це може бути також недбале ставлення банку до обладнання.
У надійності самих банкоматів сумнівів бути не може, зауважив Калмиков.
Гроші Наталі так і не повернули. Банк відмовився прокоментувати цей факт.
Коментарі
25