Ексклюзиви
пʼятниця, 10 серпня 2012 06:30

Банки пропонують упаковані сервіси

Українські банкіри масово пропонують споживачам комплексні продукти. Ідеться про пакетні послуги, які включають цілий спектр фінансових сервісів.

Раніше пакетний формат обслуговування застосовували здебільшого для підприємств і віп-клієнтів, але тепер ринок відкривається й для населення.

Якщо подивитися глибше, то більшість людей користуються в повсякденному житті багатьма фінансовими послугами: поповнення рахунків через термінали, перекази грошей на пошті чи у випадковому відділенні банку, оплата комунальних послуг у касі.

Але всі ці питання одразу можна вирішити, скориставшись банківськими пакетними продуктами, заявляють експерти. Адже всі перераховані вище операції можна зробити, не відходячи від комп'ютера або мобільного телефону. Вартість пакетних послуг банків сьогодні від 10 до 50 грн у місяць. Експерти стверджують, що це небагато. Якщо підрахувати оформлення та комісійні за цими видами послуг окремо, у пакеті виходить дешевше.

— Клієнтам пакетні пропозиції зручні — вони значною мірою спрощують формат їх взаємовідносин із банківською установою, зводять кількість відвідувань відділень до мінімуму, відкриваючи одночасно, як пакет послуг "Промінвестбанку", доступ до його актуальних продуктів, додаткових корисних у повсякденному житті безкоштовних сервісів, — пояснює Андрій Карякін, директор департаменту роздрібного бізнесу "Промінвестбанку".

Банкір додає, що "Промінвестбанк" запропонував своїм клієнтам пакет послуг "ПІБ: Все в одному" влітку цього року. За словами Андрія Карякіна, це один із перших кроків до оновленої моделі роздрібного бізнесу. Користування пакетом передбачає заохочення і винагороду клієнтів за розширення співробітництва з фінустановою. Це, наприклад, повернення в автоматичному режимі формально утриманих комісій, можливі знижки на щомісячне обслуговування пакета, постійне розширення переліку послуг і сервісів, що входять у пакет, інші привілеї та бонуси.

Зазначимо, що для зарплатних клієнтів і пенсіонерів "Промінвестбанку" користування пакетом безкоштовне. Для інших — 50 грн у місяць, але з можливістю знизити його вартість до нуля.

— Пакетні пропозиції відкривають клієнтам нові можливості у вигляді доступу до банківських послуг і сервісів, які раніше для них були або недоступні, або про які вони не замислювалися, — коментує Андрій Карякін.

Експерти відзначають, що пакети послуг різних фінустанов мають суттєві відмінності в частині їх наповнення продуктами і сервісами. У "Промінвестбанку" вважають, що їхні пакети індивідуальні, адже передбачають єдину точку доступу до всіх рахунків і продуктів у банку. Тут кожен клієнт може оптимізувати під себе кількість сервісів і продуктів, а також отримати знижку на щомісячне обслуговування в розмірі від 50% до 100%. При цьому клієнт має можливість автоматично перейти з одного рівня на інший усередині пакета без будь-яких формальностей.

Фінустанови постійно в пошуку нових інструментів для залучення клієнтів. "Промінвестбанк", який задекларував впровадження нової клієнтоорієнтованої моделі роздрібного бізнесу, стверджує, що переходить на високоефективні й низькозатратні операційні процеси, а це і скорочення витрат, і реорганізація філій, і мережі банкоматів по всій Україні. Трохи раніше, у розпал кризи, більшість українських фінустанов уже скоротили кількість своїх відділень і банкоматів. Однак, у "Промінвестбанку" аргументують, що замість скорочення вони пропонують альтернативні канали доступу до банку та його послуг.

— Наш пакет послуг "ПІБ: Все в одному" робить клієнтів вільними і незалежними від інфраструктури банку. Він надає їм можливість користуватися банківськими продуктами та сервісом у режимі 24/7 в будь-якій точці світу, мати від двох до п'яти можливостей безкоштовно знімати кошти в банкоматах будь-якої іншої фінустанови, самостійно моделювати умови обслуговування в "Промінвестбанку". ПІБ стабільний і продовжує розвивати нові напрямки. Упевнений, що хоч і не одразу, але наші клієнти оцінять запропоновані нові сервіси та їх можливості, — зазначає Андрій Карякін.

Експерти ринку вже відзначають позитивну динаміку попиту на комплексне обслуговування з індивідуальним підходом. Згідно з прогнозами, до кінця поточного року більшість банківських пропозицій будуть комплексними і багатофункціональними.

Зараз ви читаєте новину «Банки пропонують упаковані сервіси». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути