Із 18 вересня набувають чинності зміни до статті 124 Кодексу про адміністративні правопорушення.
Застрахований водій — винуватець аварії має право зробити повідомлення та схему ДТП з іншим потерпілим, не викликаючи даїшників. Це нововведення збільшує ризики для страхових компаній. Бо автомобілісти можуть змовитися і складати акти про фіктивні аварії для того, щоб отримати грошове відшкодування.
— Вартість полісів точно зросте. Великі страхові компанії належать представникам влади. Вони зацікавлені у більших доходах, — коментує Анатолій Соболевський, 30 років, старший юрист громадської організації "Захист прав споживачів фінансових послуг". — Поліс автоцивільної відповідальності подорожчає десь на 10 відсотків. Поки що для водія зі стажем до трьох років, який їздить у місті-мільйоннику "ланосом", страховка коштує 731 гривню. Отже, подорожчає більш як на 70 гривень. Зростання ціни було б виправдане, якби страховики збільшили розмір виплат. Але він залишається на тому ж рівні, в межах 50 тисяч гривень.
Українці доплачуватимуть і за голограми. Їх наліплюватимуть на стікер під лобове скло. Голограми — це ініціатива держави. Водіям не потрібні. Додаткові витрати на друк не мали перекладати на водіїв.
Коментарі