пʼятниця, 07 вересня 2012 00:45

"У "Промінвестбанку" багато конкурентних переваг для роботи вроздріб"

"Промінвестбанк", що входить до п'ятірки найбільших фінустанов країни, розширює сферу обслуговування. Клієнти отримають значні переваги в обслуговуванні, — розповідає Андрій Карякін, директор департаменту роздрібного бізнесу "Промінвестбанку".

Андрію Дмитровичу, "Промінвестбанк" заявив про своє входження в роздріб. Якою є концепція розвитку роздрібного бізнесу?

— Ми завжди були й залишатимемося одним із провідних гравців у банківському корпоративному бізнесі. Ринкові позиції банку стабільні, і він продовжує розвиватися, іти в ногу з часом. Серед пунктів нашої нової стратегії — створення універсальної фінансової установи, що однаково ефективно працюватиме у корпоративному секторі та вроздріб. Оскільки наш банк традиційно обслуговує велику кількість клієнтів, ми маємо намір продовжувати активну роботу в цьому напрямку.

Концепція роздрібного бізнесу "Промінвестбанку" будується на абсолютно інноваційному підході, за якого клієнт і його потреби визначають пропозиції. Практична реалізація концепції передбачає три етапи. Перший — створення інфраструктури й базису для запуску роздрібного бізнесу — IТ, організаційна структура, продуктова лінійка, сервісна модель, ефективні й низькозатратні процеси. Другий — поточний — інтенсивні крос-продажі наявній базі клієнтів, запуск пакета послуг "ПІБ: Все в одному", впровадження віддалених каналів — інтернет-банкінг, цілодобовий контактний центр. Третій (2013 рік) — подальший розвиток продуктової лінійки — автокредитування, кобрендові програми, страхування, розширення послуг і сервісів пакета "ПІБ: Все в одному" та активний вихід у сегмент нових клієнтів.

У будь-якому разі ми не зупинятимемося на досягнутому — будемо постійно розширювати, удосконалювати й актуалізувати наші продуктові пропозиції, орієнтуючись на потреби клієнтів.

Банківський роздріб — один із пріоритетних для нас напрямків, оскільки ресурси, інфраструктура і клієнтська база такого великого банку, як наш, дає змогу працювати в цій сфері дуже ефективно.

Може здатися, що ви йдете у зворотний бік від останніх тенденцій на ринку, адже багато банків сьогодні виходять із роздрібного сектору. Мовляв, кризові явища роблять його занадто ризикованим. Ви прорахували свої ризики від цього кроку?

— Частково погоджуся: деякі банки справді прийняли рішення і покинули роздрібний сегмент. Але наш банк бачить у роздрібі величезні перспективи. Я готовий пояснити свій погляд. Наша основна конкурентна перевага — велика клієнтська база, що налічує понад 1,5 мільйона осіб. А ще — розуміння специфіки роздрібу українського ринку і, звичайно ж, досвід роботи, накопичений у період кризи. Нам простіше, ніж, скажімо, європейським банкам, зрозуміти потреби, особливості поведінки й мислення клієнта. Відхід низки гравців лише відкриває нам додаткові можливості.

Перехід на роздріб потребує нових управлінських рішень. Скажімо, як ви плануєте розв'язувати проблему комунікації з клієнтом? Докризовий тренд — відкриття великої кількості філій і відділень.

— Такої проблеми в нас немає. По-перше, "Промінвестбанк" має достатньо відділень, щоб ефективно просувати свої продукти й послуги роздрібним клієнтам. Іти шляхом агресивного розвитку мережі ми звичайно ж не будемо. Актуальна тенденція на банківському ринку — це оптимізація інфраструктури завдяки реорганізації філіальної й банкоматної мереж. Ми також дотримуємося цієї тенденції, хоча, ймовірно, із деяким запізненням порівняно з іншими банками, що цей процес завершили набагато раніше. Нинішній клієнт не хоче ходити до банку через дрібниці, віддаючи перевагу ефективнішим комплексним рішенням, таким, наприклад, як пакети послуг, інтернет- і СМС-банкінг. Наші зусилля сьогодні спрямовані, зокрема, і на створення таких сучасних послуг і сервісів.

Щоб повністю відповідати потребам і очікуванням клієнтів, ми запропонували їм новий стандарт обслуговування — продаж банківських продуктів у форматі пакету послуг. Головна перевага нашого пакета "ПІБ: Все в одному" над іншими пропозиціями, що сьогодні існують на ринку, у тому, що він є єдиним рахунком для всіх операцій. Скажімо, поєднує функції ощадного й поточного рахунків. Тому клієнт може не тільки вільно оплачувати рахунки, не відвідуючи банківського відділення, а ще й здійснювати покупки, отримуючи при цьому додатковий дохід на залишок коштів. По суті, це одна універсальна точка доступу клієнтів до всіх своїх рахунків і продуктів у банку. До того ж наш пакет передбачає знижки на щомісячне обслуговування від 50 до 100 відсотків, розмір яких залежить від суми залишків на всіх рахунках клієнта в банку і користування іншими депозитними або кредитними продуктами.

Пріоритетними продуктами для банку є кредитні картки, споживче кредитування і овердрафти. Але нашу продуктову лінійку вже 2013 року буде розширено.

Новий напрямок передбачає певний рівень інвестицій. Це будуть ваші чи позикові кошти і яка приблизно сума необхідна для активного входження в роздріб такого банку, як ваш?

— Ми обходимося винятково внутрішніми ресурсами. Хоча витрати, звісно, чималі. Усі доходи, які ми отримуємо в роздрібі, зокрема й за рахунок оптимізації своєї інфраструктури, одразу ж реінвестуємо в розвиток цього напрямку: створюємо нові продукти, поліпшуємо сервіси, операційні процеси.

Наша мета — створити й запропонувати нашим клієнтам справді унікальний банківський сервіс на основі клієнтоорієнтованого підходу, а також посісти в цій сфері провідні позиції.

Зараз ви читаєте новину «"У "Промінвестбанку" багато конкурентних переваг для роботи вроздріб"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути