Єгипетські і російські експерти, які прибули на місце аварії лайнера авіакомпанії "Когалимавіа" на Синайському півострові, з'ясували, що літак розлетівся на частини ще в повітрі, про що свідчать розкидані на великій площі уламки.
Як повідомляє газета "Комерсант", подібна картина спостерігалася при вивченні місця аварії Ан-24 під Черкеськом у 1997 році, у якій загинуло 47 людей.
Тоді причиною трагедії стала корозія фюзеляжу, що виникла під час його експлуатації в африканських країнах.
На думку експертів, ще однією причиною може бути тріщина, що виникла, наприклад, в шпангоуті фюзеляжу. У 2001 році Airbus вдарився об смугу хвостовою частиною при посадці в аеропорту Каїра. Цей інцидент призвів до порушення геометрії конструкції і льотних характеристик лайнера. Однак, після невдалої посадки літак був перевірений та введений в експлуатацію тільки після усунення всіх дефектів.
Третьою причиною вибухової розгерметизації називають несправний двигун. У разі так званого локалізованого руйнування турбіни лопатки, що відриваються від неї, вилітають назовні з величезною швидкістю і, рухаючись в одній площині, ріжуть крило і фюзеляж лайнера подібно диску пилки-болгарки.
Наразі встановити точну причину катастрофи не можна. Показання бортових самописців покажуть, як працювали до катастрофи всі системи літака, а також які дії робив екіпаж. Для повноцінного ж розслідування буде потрібно зібрати всі уламки Airbus й відтворити з них контур літака, що розбився.
Коментарі
1