Ексклюзиви
пʼятниця, 10 січня 2020 14:34

Місце падіння літака МАУ зачистили бульдозерами. Територія не охороняється
4

Вивезення уламків і тіл жертв почалося в день катастрофи
Деталі літака продовжують згрібати бульдозером і доставляти на майданчик збору
Територія не охороняється правоохоронцями, немає обмежувальної стрічки.

З місця падіння літака МАУ в Ірані вивезли майже всі уламки, тепер прибирають сміття. Територія не охороняється правоохоронцями, немає обмежувальної стрічки.

Про це повідомила кореспондент CBS News Елізабет Палмер у Twitter.

"Дев'ята ранку за місцевим часом. За словами місцевих жителів, практично всі частини літака вилучили ще вчора", – написала вона.

Також Палмер додала, що на місці події немає слідчих, а місцеві сміттярі розбирають покинуті уламки.

Вивезення уламків і тіл жертв почалося в день катастрофи, пише CBS News.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що відомо про ЗРК "Тор", з якого могли збити Boeing в Ірані

Місце катастрофи було великим, і знімальна група змогла оглянути лише одну його частину, але, після того як вони відвідали місце події, свідок сказав їм, що більші шматки фюзеляжу та носа літака були вилучені. Іран не сказав, куди їх відвезли.

"У четвер приїхали вантажівка та важка техніка, які забрали більшу частину уламків", – кажуть свідки.

Українські слідчі не відвідували цієї ділянки, станом на полудень у п'ятницю, йдеться в матеріалі.

  Вивезення уламків і тіл жертв почалося в день катастрофи
Вивезення уламків і тіл жертв почалося в день катастрофи

Деталі літака продовжують згрібати бульдозером і доставляти на майданчик збирання, пише в Facebook журналіст Юрій Бутусов.

"На місці катастрофи перебуває натовп різних людей у ​​формі і без форми, сотні людей збирають і забирають фрагменти літака. Бульдозер скидає фрагменти без будь-якого порядку на звалище деталей, з якого експертам треба витягувати деталі й викладати залишки корпусу. При згрібанні бульдозером неможливо забезпечити збереження деталей, важливих для розуміння ситуації", – пише журналіст.

На його думку, було б логічно сфотографувати місце падіння, ідентифікувати частину фрагментів, поступово їх акуратно виносити й викладати.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Знайшли ймовірне місце запуску ракети по літаку в Ірані

"Як довести, наприклад, характер вибуху, якщо на фрагменти корпусу вже зараз можуть бути нанесені нові пошкодження бульдозером? Іранці грамотні освічені люди, вони не можуть цього не розуміти. Досі нам не надали фрагментів носової частини лайнера й кабіни пілотів. Немає пасажирських крісел. Ми не розуміємо, нам не показують кабіни, тому що вивчають щось самі чи тому що її повністю знищено вибухом? На цей момент нам не представили жодного доказу версії, яку висунув спочатку Іран, – про технічні причини події", – додав Бутусов.

Автор: twitter.com/elizapalme
  Територія не охороняється правоохоронцями, немає обмежувальної стрічки.
Територія не охороняється правоохоронцями, немає обмежувальної стрічки.

Авіакатастрофа літака МАУ неподалік від Тегерана могла статися через влучання двох іранських ракет російського виробництва "Тор". Літак збили двома ракетами класу "земля-повітря". Розвідка США має докази атаки Ірану, перш ніж літак зазнав аварії.

Вранці 8 січня у столиці Ірану Тегерані розбився український пасажирський літак авіакомпанії МАУ, який виконував рейс Тегеран – Київ. На борту перебували 167 пасажирів і 9 членів екіпажу, ніхто не вижив.

Зараз ви читаєте новину «Місце падіння літака МАУ зачистили бульдозерами. Територія не охороняється». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути