Для АН-26 не було проблемою відмова одного двигуна, яку зараз заявляють, як одну із причин катастрофи літака поблизу Чугуїва на Харківщині.
У цьому переконаний льотчик-випробовувач держпідприємства "Антонов" Сергій Тарасюк. Він сам багато разів відпрацьовував посадку з вимкненим двигуном, але ця машина впевнено летить на другому. Відкидає пілот і версію, що двигун навмисно вимкнули з навчальною метою - з 20 курсантами на борту, та ще й в темну пору доби інструктори навряд би таке демонстрували, розповів Тарасюк, передає ТСН.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Авіакатастрофа АН-26: що відбувається на місці трагедії
Відкидає досвідчений пілот і версію про перевантаження, адже на борту перебувало вдвічі менше людей ніж він може перевезти. До того ж курсанти були без багажу. Але залишаються питання, чи всі курсанти повинні вони були бути на борту під час навчального польоту, хто саме був за штурвалами і чи справді курсанти не сплутали трасу зі злітною смугою аеродрому.
25 вересня о 20:50 поблизу міста Чугуїв, на відстані близько 2 км до військового аеропорту, сталося падіння літака АН-26 ЗС України військової частини А 4104 з подальшим загоранням. У літаку перебували військові льотчики та курсанти Університету повітряних сил імені І. Кожедуба. Всього на борту було 27 осіб. Вижив тільки один.
Коментарі