Ексклюзиви
пʼятниця, 02 жовтня 2020 15:23

Викрили шахрайський call-центр: його працівники спустошували рахунки іноземців

Викрили шахрайський call-центр: його працівники спустошували рахунки іноземців
Шахраї видавали себе за працівників банку. Фото: npu.gov.ua

У Сумах кіберполіцейські викрили шахрайський call-центр. Його оператори видавали себе за працівників банку. Вони в телефонних розмовах з іноземцями випитували конфіденційну інформацію, а далі – виводили гроші з їхніх рахунків. Про це повідомляє Департамент кіберполіції Національної поліції України.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Шахрайські кол-центри вибивали вигадані борги погрозами

"Злочинну схему розробили двоє жителів Сум. У центрі міста вони утворили call-центр, оператори якого видавали себе за працівників банку. Зловмисники телефонували громадянам сусідньої країни та випитували в них конфіденційну інформацію, зокрема СVV-коди, номери та пін-коди банківських карт. Далі, використовуючи ці дані, фігуранти виводили гроші з карток потерпілих на підконтрольні рахунки", — йдеться в повідомленні.

Сума збитків, яких завдали шахраї іноземцям, — близько 3 млн грн. Наразі встановлюють коло потерпілих осіб.

У приміщенні call-центру поліцейські провели обшук. Вони вилучили комп'ютерну техніку, мобільні телефони та чорнові записи і відправили на експертизу.

У поліції відкрили кримінальне провадження за шахрайство. Зараз вирішується питання про оголошення підозри шахраям. Їм може загрожувати до 12 років позбавлення волі. Слідство триває.

В Одесі поліцейські викрили злочинне угруповання, що займалося незаконним заволодінням нерухомим майном. Організатором банди виявився 35-річний одесит.

Зараз ви читаєте новину «Викрили шахрайський call-центр: його працівники спустошували рахунки іноземців». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути