Ексклюзиви
пʼятниця, 29 березня 2019 05:20

Кумедні герої навчатимуть українців сортувати сміття

Автор: фото надане компанією ”Кока-Кола Україна”
  Директор зі зв'язків з громадськістю компанії ”Кока-Кола Україна” Олеся Жулинська, генеральний директор компанії ”Кока-Кола Україна” Камран Іскандаров, Аліна Носенко — директор Klitschko Foundation та Олеся Драшкаба — художник-дизайнер презентують програму Кока-Коли ”Світ без відходів”. Київ, 14 березня
Директор зі зв'язків з громадськістю компанії ”Кока-Кола Україна” Олеся Жулинська, генеральний директор компанії ”Кока-Кола Україна” Камран Іскандаров, Аліна Носенко — директор Klitschko Foundation та Олеся Драшкаба — художник-дизайнер презентують програму Кока-Коли ”Світ без відходів”. Київ, 14 березня

Минулого тижня у Києві презентували інформаційну кампанію "Як зробити наш світ без відходів". Це частина глобальної стратегії Кока-Кола, про яку вона оголосила торік.

— Наша компанія усвідомлює відповідальність, тому ми зобов'язалися до 2030 року збирати та переробляти таку ж кількість упаковки, яку випускаємо на ринок, — говорить Камран Іскандаров, генеральний директор компанії "Кока-Кола Україна". — Для досягнення цієї мети Кока-Кола у всьому світі працює над дизайном, щоб створити упаковку на 50 відсотків із перероблених матеріалів. А також розвиває партнерські стосунки з громадським сектором, щоб спільно сприяти розбудові світу без відходів.

Український бізнес і громадські ініціативи розробили кілька екологічних проектів. Для них створили спільну айдентику: кумедних героїв з цікавими історіями, які закликають до сортування ­відходів.

Наприклад, Черв'як Леонід вчить робити компост. Павучиха Поля — основам сортування. Русалка Марина закликає до подальшої переробки відходів. Голуб Роберт виступає проти їх спалювання. А Робот Зеро, в свою чергу, пояснює, як їх мінімізувати. Історії цих п'яти чудернацьких персонажів написала відома українська блогерка Татуся Бо.

— Яскраві історії наших кумедних героїв та їхнє зображення, яке відразу запам'ятовується, допоможе тим ініціативам, які підтримує Кока-Кола в Україні, — зазначає художниця-графік та одна з ідейних натхненників проекту Олеся Драшкаба. — Це повернення в економіку вторинної сировини та охорона навколишнього середовища. Нові кумедні істоти стануть трендом найближчого року.

Партнери компанії "Кока-Кола Україна" впродовж року впроваджуватимуть освітні програми за допомогою нової айдентики.

— Ми ініціювали інформаційну кампанію, щоб розпочати екологічні зміни у школах, — зазначає Аліна Носенко, директор Klitschko Foundation. — Адже тут зароджується майбутня культура громади та формуються моделі поведінки. Так, торік 50 шкіл із міст і сіл України почали сортувати відходи і втілили освітні проекти у своїх громадах, щоб передати знання іншим. Ми вже оголосили 100 нових цьогорічних учасників і очікуємо ще більше результатів. Сподіваємося, нова айдентика та її симпатичні герої допоможуть учасникам проекту Zero Waste School.

До української ініціативи глобальної стратегії The Coca-Cola Company "Світ без відходів" також долучилася громадська організація "Україна без сміття". Цьогоріч вони організовують прибирання лісів та річок у Верховині.

А на Закарпатті, за підтримки фундації Кока-Кола, впроваджується проект "Поселення ZERO відходів". Його метою є вирішення проблеми забруднення річок побутовими відходами.

— На Закарпатті мало землі, нема де захоронювати сміття, — пояснює Олена Марушевська, представник "Поселення ZERO відходів". — Тому люди традиційно викидають його у воду. Кажуть, річка все забере. Вона справді забирає, але не зовсім далеко. Ми робили експеримент, натягали сітки через річку і дивилися, скільки сміття туди потрапить за п'ять днів. Назбиралося 9 тонн.

Цьогоріч, у межах проекту "Поселення ZERO відходів", планується встановити 30 контейнерів для роздільного збирання, компостери для органіки. Будемо проводити регулярні прибирання несанкціонованих звалищ.

Вже рік у м. Вишгород на Київщині втілюється Пілотний проект з роздільного збору відходів, ініційований "Кока-Кола Беверіджиз Україна" та чотирма іншими компаніями.

Наразі вже встановлені 200 контейнерів для сортування відходів. Проект розрахований на п'ять років і вже охопив 85% жителів міста. 2019 року планують додати ще 40 контейнерів та зібрати 420 тонн вторинної сировини.

— Сортувальних ініціатив в Україні багато, але вперше бізнес створює неприбуткову модель збору відходів, — каже Олександр Бабаскін, представник "Кока-Кола Беверіджиз Україна". — 2017-го ми розпочали з міста Вишгород. Поставили на меті переробляти половину упаковки, що генерується в місті, а це 1200 тонн. Але для того, щоб відходи переробляти — треба передусім їх зібрати. Як на мене, освітні проекти повинні спонукати людей поставити питання — чи відповідально я поводжуся з відходами?

На Закарпатті створять майстерню з переробки пластику

— Родзинка нашого проекту — це майстерня з переробки пластику, — каже Олена Марушевська. — Це кришки від напоїв. Непрозорий кольоровий пластик тощо. Ми збираємося запустити цей збір через школи. От, наприклад, зібрав ти 20 чи 50 кг, надіслав у нашу майстерню, а натомість отримав скейт чи вуличні меблі. У планах — залучення громад, щоб кожен міг зібрати та здати пластик і отримати щось натомість.

Зараз ви читаєте новину «Кумедні герої навчатимуть українців сортувати сміття». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути