пʼятниця, 17 травня 2019 06:25

Між стосами паперів знайшов торішній бутерброд

Киянин 34-річний Єгор Клепіков заснував клінінгову компанію (клінінг — у перекладі з англійської — чистота, чищення, такі фірми надають послуги з професійного прибирання приміщень. — ГПУ) шість років тому. Нині у штаті працюють 12 прибиральників. Квартиру на 50 кв. м опрацьовують за 4 год., це коштує 2300 грн. Також учить господарів наводити лад за методом Марі Кондо. За консультацію бере від $20 за год. — 540 грн.

Як правильно порядкувати в оселі за методом Марі Кондо?

— Прибирайте не по зонах — спальня, кухня, ванна, а за категоріями — одяг, книги, документи, косметика, кухонне приладдя і посуд.

Викиньте все на підлогу чи на стіл і почніть сортувати. Лишайте речі, без яких не уявляєте життя. Решту — у смітник. Не показуйте матері, подрузі чи свекрусі те, що збираєтеся викинути. Вас неодмінно спробують відмовити. Не ховайте пакети під диван чи на балконі. Бо почнете витягувати і захаращувати шафу.

Куди подіти речі, які більше не потрібні?

— Запропонувати родичам і друзям. Продати через інтернет, віддати на реалізацію у комісійний магазин, віднести у дім для літніх людей, сиріт, роздати безхатченкам, пожертвувати собачому притулку, залишити біля смітника.

Одна клієнтка мала 20 флаконів з парфумами. Усі початі, а користувалася двома. На сайті оголошень з продажу за тиждень вторгувала 6 тисяч гривень.

У соцмережах вдосталь груп, де жінки роздають старі блендери і м'ясорубки, біжутерію, що подарував колишній хлопець, сукню з випускного вечора.

Хто ваші клієнти?

— Минулого тижня запросили у Кончу-Заспу. Прибирав будинок колишнього депутата. Дружина має двох помічниць по дому. Але речей так багато, що шаф бракує. Замість того, щоб викинути непотрібні, господиня купувала комод. У гардеробній — сім джинсів для вагітних. А вона стала мамою вісім років тому.

Відібрали гору брендового одягу. Вирішила зробити на дачі гаражний розпродаж. А виручені кошти пожертвувати на дитячу лікарню.

Яку категорію речей перебирати найважче?

— Документи. Із сентиментальними штуками, як валентинка від однокласника чи запрошення на власне весілля прощаються легко. А над документами можуть пихтіти півдня.

Усе просто. Сортуйте на дві купи. У першій — ті, що точно залишаються: паспорти, страховки, трудові договори і договори про здачу і винаймання квартири, свідоцтва про народження та власності, гарантії на товари і послуги. Зберігати краще у вертикальних папках. Друга купа — на викидання: старі квитанції, чеки, прострочені купони на знижку й інструкції з використання техніки, ліків.

Чи траплялися клієнти, які згодом шкодували за тим, що викинули?

— Це одиниці, які звикли жити на смітті. Захаращують квартиру за місяць, скупляючи непотріб на секонді.

Був клієнт, від роботи з яким відмовився я. Хоча його дружина пропонувала великі гроші. У кабінеті Олександра не було вільного місця. Між стосами паперів можна було знайти торішній бутерброд, у шухляді — стакан зацвілого смузі, між контрактами — кубинські сигари й еротичні журнали. Пробували сортувати. Але перемогти синдром Плюшкіна я був безсилий. У чистоті Олександр не зміг писати детективи, доки не повернув усе на свої місця.

Зараз ви читаєте новину «Між стосами паперів знайшов торішній бутерброд». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути