Українські політики та партії у серпні витратили на рекламу у соцмережах до $576 тис. Протягом місяця політичний контент рекламувався на 2 139 сторінках.
За даними "ОПОРИ", 10 найбільших рекламодавців сплатили $98 тис. за трансляцію 1 356 дописів політичного змісту.
Вперше за 2020-й у топ-10 найбільших рекламодавців місяця – 6 політпартій.
Найбільшим рекламодавцем є партія "За майбутнє" – $22,5 тис.
Другою за активністю йде "Слуга народу" – $11,6. Вартість одного оголошення – здебільшого до $100.
Партія "Наш край" інвестувала в агітацію у соцмережах $10,4 тис. Скільки ж за політрекламу заплатила "Перемога Пальчевського".
"Издание "Лица"(сторінка дніпропетровської інтернет-газети "Лица". - Gazeta.ua) придбала рекламу за $8 тис.
Партія "Пропозиція" витратила $7,7 тис.
Сторінка Polit Online – $7,3 тис.
Кандидатка на посаду мера Києва від "Слуги народу" Ірина Верещук заплатила за політичне промо $7,2 тис.
Партія "Голос" витратила $6,6 тис.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Показали рейтинг партій перед виборами
Закриває рейтинг політрекламодавців експрем'єр Володимир Гройсман, який інвестував у рекламу $6,3 тис.
Загалом у серпні українські політики й партії у Facebook та Instagram розмістили майже вдвічі більше рекламних оголошень політичного характеру, ніж за попередній місяць - майже 21 тис. дописів.
8 партій можуть потрапити до Київради наступного скликання. Лідером є партія "УДАР", за неї готові віддати голос 28,6% опитуваних. На 2-му місці "ЄС" - 14%, "Слуга народу" - 10,7%, "Перемога Пальчевського" - 6,9%; "Опозиційна платформа - За життя" - 6,8%; "Голос" - 6,5%; "Батьківщина" - 6,4%; "Сила і честь" - 5,5%.
Коментарі